Kuroshitsuji 🐱

1.7K 33 35
                                    

Jaka jest twoja pasja, czy ją lubi i dlaczego

Ciel : Rysowanie. Lubi ją, ponieważ narysowałaś jego portret, który powiesił u siebie w gabinecie.

Sebastian : Tańczenie. Uwielbia ją, ponieważ masz zgrabne ciało i zwinnie się poruszasz. Szczególnie jeśli chodzi o latynowskie piosenki 😏

Grell: Robienie cosplay. Nie lubi jej, ponieważ głupieje z rozpoznawaniem ciebie.

Baldroy: Gotowanie. Toleruje ją, ponieważ nikt nie może gotować lepiej od niego (to jest cud, że on coś ugotuje bez rozpie*dolenia kuchni XD).

Hannah: Makeup. Uwielbia ją, ponieważ kiedyś zrobiłaś jej przepiękny makijaż na bal.

William: Gra na gitarze. Toleruje ją, ponieważ czasami zatraca się w dźwiękach gitary, na której grasz. Najczęściej następuje to, gdy ma pracę.

Undertaker: Zamiłowanie do zwierząt. Nie lubi jej, ponieważ nie chce żadnego sierściucha pod swoim dachem.

Alois: Nauka języka hiszpańskiego. Ubóstwia ją, ponieważ sam uwielbia hiszpański klimat.

Claude: Jazda konnna. Lubi ją, ponieważ widzi, że masz silną więź z tymi wierzchowcami.

Ronald: Śpiewanie. Ubóstwia, ponieważ twój głos działa na niego kojąco jak rumianek.

Mey-Rin: Pisanie opowiadań. Lubi ją, ponieważ kiedyś napisałaś opowiadanie o niej.

Finnian: Szycie. Nie lubi jej, ponieważ kilka razy się pokłułaś igłą.

Soma: Kolekcjonowanie pluszaków. Lubi ją, ponieważ uważa, że to urocze.

Agni: Podróżowanie. Nie lubi jej, ponieważ ciągle cię nie ma w domu, a jak już jesteś to na 3 dni.

Snake: Gimnastyka powietrzna. Uwielbia ją, ponieważ lubi na ciebie patrzeć jak wykonujesz różne sztuczki na linie z niebywałą lekkością.

Sieeeeeeeeeeeeeeeemaaaaanko moi drodzy. Kolejne preferencje lecą do Was. Jeśli podobają to mnie ten fakt bardzo cieszy 😁. Ja lecę. Papatki💓

Preferencje z anime Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz