Gdy zrobi ci kawał
Daichi: Kapitan poprosił mamę, aby zrobiła mu charakteryzację, żeby wyglądał jakby się z kimś pobił. Po skończonej czynności zadzwonił do ciebie, aby ci wszystko opowiedzieć. Byłaś wystraszona, że takie zdarzenie miało miejsce. Szybko przybiegłaś do jego domu. Gdy go ujrzałaś prawie zemdlałaś. Wypytywałaś się o wszystko. Po jakimś czasie kapitan zaczął się śmiać.
- Dlaczego się rechoczesz?
- Kochanie to tylko żart! Ale przyznaj, że moja mama potrafi malować.
-...
- Y/N?
- Po pierwsze masz prz*jebane, a po drugie, tak potrafi malować...
Biedny musiał spełniać twoje zachcianki cały tydzień.Sugawara: On jest za grzeczny na wycinanie kawałów. Sorry.
Asahi: Powiedział ci, że wyprowadza się do innego kraju.
Nishinoya: Yuu postanowił cię wystraszyć gumowym pająkiem wiedząc, że masz przed nimi lęk. Gdy go ci pokazał odskoczyłaś 3m dalej. Chłopak zaczął się śmiać, a ty zaczęłaś go gonić z butem w ręce, jednocześnie krzycząc na niego. Mina drużyny bezcenna.
Tanaka: Chłopak napisał do ciebie, że miał ciężki wypadek. Po tym jak dowiedziałaś się prawdy zastanawiałaś się jak załatwić mu bilet na Antarktyde.
Kageyama: Dostałaś od niego piłką w pupę. Po tym wydarzeniu do końca dnia miałaś zj*bany humor i wokół ciebie rozprzestrzeniała się mroczna aura.
Hinata: Nasz rudzielec zrobił ci kawał z lodami. Kupił rożek do lodów, a środek wypełnił pianką do golenia. Kiedy spróbowałaś smakołyku, zaczęłaś biec do łazienki. Shoyo śmiał się na podłodze nie mogąc złapać oddechu.
Tsukishima: Chciałaś posłuchać muzyki na jego słuchawkach. Gdy Tsuki zobaczył cię z jego słuchawkami na uszach zaproponował, że włączy ci coś fajnego. Zgodziłaś się. Włączył ci heavy metal. Zaczął się lekko śmiać...
ale zapomniał o jednym. Lubisz każdy rodzaj muzyki.
- Fajne to
- Ku*wa
Więc wszystko poszło się j*bać psu w dupe.Ukai: Kupiłaś sobie nowy samochód. Jego żart polegał ma tym, że zrobił ci zdjęcie zbitej przedniej szyby (oczywiście fałszywe zdjęcie). Byłaś na niego zła, bo wydałaś dużo na ten samochód. Gdy powiedział ci, że to żart nie wpuściłaś go do domu na noc.
Wakatoshi: Chłopak ignorował cię cały dzień. Skończyło się na tym, że miał siniaka na czole od patelni...
Kuroo: Nasz drogi Tetsuro postawił na wiadro z wodą. Gdy wróciłaś z treningu zostałaś przywitana przytulasem
Chciałaś wejść do pokoju, aby odstawić torbę treningową w pokoju i nagle jeb! Wiadro wody na głowie. Pisnęłaś z wrażenia. Kuroo zaczął się śmiać, ale wpadłaś na diabelski pomysł. Mianowicie: ściągnęłaś koszulkę przy nim, a on zrobił się czerwony.
- Zemsta mój drogi. Celibat na tydzień.
- NIEEEEEEEEEEE!!!Kenma: On woli grać.
Yamamoto: Wyrzucił wszystkie twoje spodnie.
Lev: Zaczął gadać w języku kosmitów. Szczerze mówiąc... Ch*ja rozumiałaś.
Bokuto: Narysował ci we wszystkich zeszytach kutasy, abyś się lepiej uczyła.
Terushima: Zarąbał ci wszystkie podpaski. Po kilku minutach chłopak chodził na 4 kończynach za zrobienie takiego kawału. Ty miałaś spokój, a on narzekał mówiąc ,, To nie jest zabawne ".
Atsumu: Biedak był zmęczony, więc za bardzo mu się nie chciało.
Osamu: Ten spał.
Tym razem inne anime. Oglądaliście Haikyuu? Jaka jest waszą ulubiona postać? Paaa❤️💕
CZYTASZ
Preferencje z anime
Teen FictionWitam witam w nowej książce z preferencjami z anime. Piszę je sama i także przyjmuję zamówienia. Od czasu do czasu będą się pojawiały niespodzianki! 😁 A teraz ważna sprawa. Jakie anime tutaj będą występować? Skupiam się na : GIVEN🎸 YURI ON ICE⛸️ B...