-Mert tudom milyen ha nincs senkid.-mondta.
-Ugye tudod hogy akármi van én itt leszek neked?-kérdeztem.
-Én is neked!-mondta. Kimentünk a szobából majd elindultunk az bájitaltan órára ahol Harry mellett ültem de ő valamiért nem szólt hozzam és úgy tett mintha ott se lennék.
-Jó! Mond meg mi bajod van velem!-suttogtam határozottan.
-Ezt komolyan kérdezed?-suttogta unottan.
-Igen komolyan! Nem értem mi bajod lett hirtelen.-mondtam szomorúan es kissé mérgesen. Nem mondott semmit csak elfordult mikor egy pár másodperc után így szólt:
-Jó ha annyira tudni akarod amit már tudsz akkor tessék ez a bajom!-mondta de a véget már nem suttogva és felhúzta a polom ujjat ahol ott volt sebhely szerűen a jel. El kezdtem sírni de csak ennyi jött ki remegő ajkaimon.
-Nem értesz semmit!-mondtam majd felkaptam a földről hideg táskám és ki futottam a teremből ennyit hallottam magam mögött!
-Mss. Dumbledore jöjjön vissza azonnal!-ez volt Piton hangja de nem értékelt csak az hogy minnél hamarabb elmenjek!~Draco szemszöge~
Lily kiment a teremből sírva én gyorsan utána futottam volna mikor azt hallottam hogy Piton ezt mondja:
-Ha kimegy azon az ajtón levonok 50 pontot a Mardekártól!-mondta.
-Nem érdekel professzor inkább Potternek mondja hogy Gratulálok hogy ezt tette úgy hogy tényleg nem ért semmit! Ezt maga tudhatná a legjobban. Ligilimentor vagyok tudom mindent mindenről!-mondtam és gyorsan kimentem a teremből és keresni keztem Lilyt. Nem találtam sehol míg bementem a szükség szobájába ahol ott volt egy tóparton ahol madarak csicseregtek és virágos kert volt mindenütt!
-Szép hely. Leülhetek?-kérdeztem.
-Persze! Gondolom most vagy 100 pontot elveszítettünk.-állapította meg.~Lily szemszöge~
Draco hideg kezei atkarolták remegő testem és letörölt egy konnycseppet hideg orcámról.
-Nem! Belenéztem Piton fejébe és megérti!-mondta. Én értetlenül néztem rá!
-Miert érti meg?-kérdeztem összezavarodott fejjel.
-Nem szeretném elmondani azért mégis a magánügye.-mondta.
-Megtanitassz rá?-kérdeztem.
-Hat miert ne?-kerdezte/mondta. Körülbelül 2 órán keresztül magyarázta hogy mit csináljak és fel kellett mondanom neki ami eléggé vicces volt de azért mégis jó. Nagyjából 2 hétig gyakoroltam meg teljesen tökéletes nem lett.
-Na akkor nézz be a fejembe!-mondta.
-Hat tényleg komolyan birsz. Azt hittem valami terv része. -nevettem fel. Elmentünk bajitaltan órára ahol most már nem Harry hanem Draco mellett ültem.
-Miss Dumbledore kérem üljön vissza a helyére!-mondta Piton. Vissza ültem Harry melle aki nem is nézett rám. Belenéztem a fejébe.
-Miert félsz?-kérdeztem suttogva.
-Mibol gondolod ezt?-kerdezte suttogva és lassan felém fordította a fejet.-Szóval mostmár te is Ligilimentor vagy.-alltapitotta meg.
-Nem válaszoltál a kérdésemre!
-Nem felek csak féltelek!
-Mitől?
-Voldemorttol!-mondta kissé hangosabban úgy hogy Draco pont meghallotta.
-De én nem vagyok halalfalo!
-Akkor mégis honnan van a kezeden a jele?
Ebben a pillanatban megéreztem hogy Piton van mögöttünk és szokásosan megütötte Harryt. Engem is megakart de a végén meggondolta magát. Órák után lementem a tóhoz gondolkodni mikor egy erős fájdalom ütötte meg a jobb alkarom. Már volt ilyen de most sokkal jobban fajt. Egyszerre egy halk suttogast hallottam.
-Lily! Tudni szeretnéd hogy miert van az a sebhely a kezeden? Tudni szeretnéd kik a szüleid? Gyere a tiltott rengetegbe 30 perc múlva és én mindent elmondok neked.-hallottam a fejemben Voldemort hangját. Nem is tudom mi ütött belém de elmentem.Maradj velem ha érdekel a folytatás!! Remelem tetszik nektek minden véleményt szívesen fogadok!😊
DU LIEST GERADE
Lily Dumbledore~a következő esély
FanfictionSziasztok! Ez egy újabb Harry Potter fanfiction de mégis más ha érdekel Lily Dumbledore élete és hogy miert ő a következő esély akkor tarts velem😊. Kinezet: -Barna hullámos haj -közép magasság -barna szem