Masnap reggel mikor kimentem a klubhelyisegbe ott allt Piton professzor és így szólt:
-Dumbledore professzor hivat!-mondta. Én kikerültem és elindultam egy könnycsepp társaságában az orcamon Dumbledore irodájához. Nem is tudom miert kezdtem el sírni talán azért mert azt hittem hogy Piton majd megérti hogy mi van velem vagy nem is tudom. Mikor odaértem az irodához letoroltem a könnycseppeket az arcomrol nagy levegőt vettem és bementem.
-Jónapot professzor ur!-köszöntem.
-Szia. Azért hivtalak hogy tudassam veled hogy holnaptól néhány társaddal együtt külön órán fogsz részt venni!-mondta.
-Ohmm.....tessék??....mi szükség van erre?-kérdeztem.
-Gyanitjuk hogy a sötét nagyúr vissza tért és tudok a tegnapi utadról a tiltott rengeregbe. A célját nem tudom még és ha nem akarod nem is kell elmondanod de a külön órákat akkor is megtartjuk.-mondta.
-Oké.-mondtam és megforgattam a szemem.
-Holnap órák után legyél a SVK terem előtt!-mondta.
-Rendben.-mondtam és elköszöntem. Kimentem az irodából és mentem reggelizni. A Nagyterembe érve megláttam Dracót és azonnal oda mentem hozza.
-El se fogod hinni mi történt!-kezdtem bele a történetbe. Elmesélem neki hogy mi történt Dumbledore-ral.
-Szerinted tudja mi történt az erdőben?-kerdezte kissé ijedten.
-Ahhh...Nem hiszem.-mondtam.-Igazából erről is akartam beszélni. Azt szeretném kérdezni hogy segítesz-e nekem keresni információt..hat igazából rólam?-kérdeztem.
-Persze. De hol kezdjük a keresést?
-Van pár ötletem.-mondtam ravasz mosollyal.-Ma órák után gyere a klubbhelyiségbe! Majd beavatlak.-mondtam titokzatosan majd felálltam és elmentem Dumbledore irodájához.
-Ohh merlin. Ne ítélj el!-mondtam majd bementem az irodába tudván hogy Dumbledore nem lesz ott. Igazam lett. Bementem majd el kezdtem kutatni egy könyvet amit Dumbledore mindig őriz. Körülbelül 10 perc keresés után megtaláltam amit kerestem. Egy poros fekete könyv amire ezüsttel ez volt írva:
~A legenda átka.
Gyorsan felkaptam és kimentem. Amilyen gyorsan csak tudtam el akartam tűnni. Éppen a tóhoz indultam mikor szembe jött velem Hermione.
-Szia. Hova mész hogy ennyire sietsz?-kerdezte.
-Ohh....semmi....csak.... Dracoval találkozok.-találtam ki ezt a borzalmas alibit.
-Ohhh oke menj csak.-mondta ravasz mosollyal de nem volt idom megkérdőjelezni mivel siettem le a tóhoz mielőtt valamelyik tanár beküld órára. Lefutottam a dombon és leültem a tó mellé. El kezdtem olvasni a könyvet. Fél óra múlva elértem egy részhez ami így szólt:
,,Született egy lány aki a nagy úr és egy kegyetlen halálfaló Bellatrix lánya de erről nem tud míg egy nap el nem mondja neki a nő. Ez a lány ha a jó oldalt választja akkor meg tudja menteni az egész varázsvilágot."
-De melyik a jó oldal?-kérdeztem saját magamtól.Sziasztok!
Sajnalom hogy ennyi ideig nem volt resz csak az eletem eléggé rossz irányba ment így nem tudtam irni. Remelem tetszik nektek ez a resz is.
YOU ARE READING
Lily Dumbledore~a következő esély
FanfictionSziasztok! Ez egy újabb Harry Potter fanfiction de mégis más ha érdekel Lily Dumbledore élete és hogy miert ő a következő esély akkor tarts velem😊. Kinezet: -Barna hullámos haj -közép magasság -barna szem