היי אהובים שלי.
איזה כיף לי שאתם קוראים את הספר הזה.
כמה הכנות לקראת הפרק שמולנו
18+ - זה חלק שמופיע לקראת הסוף כשהבגדים מתחילים לרדת, זה חלק לא מפורט אבל תדלגו אחרי זה לקו הבא, אני אשלים מידע בתחילת הפרק הבא. כמו כן היחסים פה הם הטרוסקסואלים. 😱
כמו שאתם מכירים אותי בטקסט ישולב השיר של הפרק, בגלל שהשיר שלנו הפעם בעברית הוא יהיה בכתב בולט. אז אל תבלבלו. השיר הפעם הוא שגר פגר של הבילויים 🧡
אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.
אוהבת המון
Shiny 🧡
_______________________________________"מר דניס, הגענו." קול נמוך נשמע והכריח להתעורר מהתנומה הקלה שחטפתי. פקחתי את עיניי באיטיות בשביל לפגוש את פניו של נהג המרסדס השחורה שאסף אותי משדה התעופה של לוס אנג'לס. התמתחתי על מושב העור האחורי בצבע הקרם.
"מה?" שאלתי וכיסיתי את פי על מנת להסתיר את הפיהוק הרחב שחצה אותו.
"אנחנו באוניברסיטת לוס אנג'לס." השיב וסידר את הכובע השחור שלראשו שכנראה זז מעט בזמן הנסיעה.
סגרתי את עיניי בחוזקה וניסיתי להיזכר באירועים האחרונים שהובילו אותי לרכב. "נכון." מלמלתי לעצמי לאחר שנזכרתי בחמש וחצי שעות טיסה שהעברתי ממסצ'וסטס ללוס אנג'לס רק בשביל לבקר את מייקל, החבר הכי טוב שלי שאהבתי.
פתחתי את החגורה שלי והתמתחתי בשנית, הגוף שלי הרגיש כל כך תפוס. הנהג יצא ופתח עבורי את דלת המכונית, הנהנתי לו בנימוס בתגובה יצאתי ונשענתי על הרכב.
העיניים שלי היו כבדות וכמעט ונרדמתי בעמידה עד שאותו הנהג שוב הפריע לי; "אדוני." הוא מלמל והושיט לי את התיק שלי לסוף שבוע במעונות של מייקל.
"תודה." השבתי. לקחתי את התיק ביחד אחת ובשנייה שפשפתי את עיניי. הוא הנהנן שב חזרה לרכב ונסע משם.
התקדמתי אל עבר הספסל הקרוב לפני שארדם בעמידה ואפול. השעה כבר הייתה מאוד מאוחרת ורק תאורת הלילה בצבע הלבן בהיר האירה את מרצפות האבן המרובעות. התיישבתי על הספסל שהיה על משטח דשא צדדי ובאותה העת הרגיש לי כמו הכורסה הנוחה ביותר. הנחתי את התיק שלי ליידי וחייגתי למייקל. הקמפוס לא היה זר עבורי - נהגתי לבקר את מייקל במעונות פעמים רבות, גם בתקופות המבחנים העמוסות של הרווארד – אבל בגלל העיקוב של הטיסה שלי הוא כבר יצא למסיבה שהייתה במקום שלא הכרתי.
"לוקי!" הוא קרא באושר כאשר ענה לשיחה.
גלגלתי את עיניי, לא הבנתי איך הוא כבר הספיק להשתכר. הצצתי בשעון הרולקס עשוי הזהב לבן שענדתי, השעה הייתה קרובה לעשר, טוב זה כנראה כן היה הגיוני. "מתי המסיבה התחילה?" שאלתי.
YOU ARE READING
איך שגלגל מסתובב | LGBTQ+ בהקפאה
Romanceספר שני בסדרת הזדמנויות הרבה נאמר על לוקאס: חסר רגישות, חסר אכפתיות חסר לב חוסר מוחלט שהיה אירוני לחלוטין לצד ההונו הרב. לוקאס הוא אחד שפועל רק בשביל עצמו: רק לטובתו, רק להצלחתו, רק להישגיו ללא שום התחשבות בסביבה שלו. אבל לפעמים העבר חוזר כמו בומרנג...