~ben bunların en son kaçıncı sınıfta olduklarını unutdummm yorumlarda yazın xnmzx~
Harry yatağında gözlerini araladı derin bi iç çekip dracoyu kontrol etmek için döndü, ama sarışın orda değildi. İlk paniğe kapıldı sonra kendini toparlayıp onun daha erken uyanıp yemeğe Gittiğini düşündü.
Esneyip, gözlerini kaşıyarak tembel adımlarla banyoya gitti. Aynada kuzgun siyahı saçlarını düzeltti. Cüppesini giyip yüzünde dünkü yaşadıklarından dolayı bi sırıtışla zindanlardan büyük salona geçti.
İşte Dragon ordaydı. Elleri cebinde sıcak bi gülümsemeyle sevgilisine
"günaydınn tatlım nasılsı.."
Derken beyaz çocuğun üzgün, dalgın ve derin düşüncelerle baş başa olduğunu gördü.
Harrynin neşeli tavrı aniden söndü. Onun yerini endişe aldı. Kolunu Draco nun omzuna koydu ve içten bi öpücük bıraktı yanağına.
" Hey, bunu sormaktan nefret ediyorum ama bişey mi oldu tatlım. Biri sana laf attıysa onu daha merlin diyemeden yere sererim sadece isim ver bana"
Draco hafif kaşlarını çatıp harrye baktı. Kendini ezik gibi hissediyodu ifadesi hüzünlü neredeyse ağlicak hale geldi.
"Ne... Oh tanrım hayırr biri bana bişey yapmadı ııı şey en azından bu okuldan biri"
Diyerek masaya kafasını koydu.
"Draco Malfoy bana hemen neler olup bittiğini anlat. Ve bana bak.. Bu gri gözleri ıslak görmek istemiyorum"
Harry draconun kafasını kendine çevirmişti. Beyaz tende süzülen bir damla göz yaşını baş parmağıyla yumuşak bi dokunuşla sildi.
"Bu.. Bu gün bi mektup geldi........ Babamdan. Benden utandığını ve onun değişiyle ibne olduğum için hemde bunun bir potterla olması onu çok öfkelendirmiş"
Draco harrynin gözlerine baktı onu uzunca öptü. Ayrıldıklarında draconun yanakları ıslaktı. Harry o an lucius u öldürmek istedi elindeki çatalı yumruğunun içinde sıkıyodu.
" Harry hayatım boyunca ondan kaçmak zorundayım. Ölüm yiyenlere katılış toplantısından kaçtığım için bana acayip kızgın olduğunu zaten biliyordum ama... ama mektupta beni bulursa bizzat kendi asasıyla öldürüceğinide yazmış" "
Draco harrye sıkıca sarıldı. Harry de kendine söz verdi lucius cezalandırıcaktı. Kimse ama kimse erkek aarkadaşının kılına dahi zarar veremezdi.
Harry draconun alnından öptü
"Üzülme bu yaz nerde kalıcağımızı biliyorum. Seninle çok güzel bi tatil geçiricez sevgilim ve sana söz veriyorum o iğrenç ölüm sikikleri sana zarar veremicek. Çünkü ben senin yanındayım"
Draco acılı acılı gülümsedi.
Günleri mahvolduktan sonra derslerine girdiler. 1 dersleri boştu ve ufak bi kaçamak yapmak için boş bi sınıf arıyorlardı.
Ksks sınıfını açtılar ve gördükleri karşısında şok oldular gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Tek kelime edemeden donup kaldılar.
Çünkü hermione...
~nasılda şerefsizlik ama xmxmd
Yorumlara tahmin yazın birini kullanıcam bende bilmiom nolduğunu cnnxx yorum gelmedikçe benim yazma isteğim kaçıyo ya. Bol bol yorum atın ki yazim bende. Evet bu bölüm çok kısa oldu. ~~bu arada 1,85 olmuşuz woow bundan sonra gerçekten aktif olucammm ciao ciao~
Dier bölümü cuma yayınlicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI BİR DRARRY
Фанфикdraco ve harry nin ilk tanışması daha farklı olsaydı nasıl olurdu 05. 07. 2019