Snape'in Gizli Aşkıı

1.2K 37 19
                                    

    Draco korkarak aniden uyandı. Yanında harry mışıl mışıl uyuyodu hala. Kan ve ter içimdeki sarışın korku dolu gözlerle harrye baktı. Bunu neden yapmıştı bu kadar acımasız ve kalpsiz olduğunu neden bilmiyodu.

      Hızlıca yerinden kalkıp harrye etraftaki figür oyuncaklarını fırlatmaya başladı. Ağlayarak ne geldiyse eline harrye attı. Harry acıyla inleyip herşeyden habersizce sarışına baktı.

    Gözleri kıpkırmızı yüzü yaşlarla ıslanmıştı.

     "hey hey noldu tatlım. Kabus mu gördün"

   "KABUS MU? ŞEREFSİZ HERİF DÜN BANA TECAVÜZ ETTİN!!"

     "Ne bi dakika ne tecavüzü? Neyden bahsediyorsun sarışınım"

   
     "ba-bana istemediğim halde susturup zorla girdin"

    "draco dün öpüşmedik bile tatlım ne diyosun sen. Sakince ne olduğunu bana anlatır mısın"

    "Dü... Dün bira içtikten sonra beni bağırmim die susturup defalarca siktiğinden bahsediyorum tabiki!"

Sarışın zor konuşuyo ve hala ağlıyodu. Harry ise olayları kavramaya çalışıyo ve dracoya istemeden sarhoş olup zarar mı verdim die düşünüyodu.

    "dragon beni dün bira içtik ve sen aniden benden kaçmaya başladın. Seni yakaladım yatağa yatırdım ama tam öpücekken çok uykun olduğunu söyleyip uyudun."

    "ne hayırrr tabiki böyle söylersin göt herif! Bira içtim die tüm o şeyleri unutucağımı mı sandın. Bana yalan söylemeee"

   "ımm.... Asama bakabilirsinnn en son hangi büyü yapılmış?"

    "p..eki"

  Draco asasıyla sözleri söyleyip harrynin asasına doğrultuyo. Asanın ucundan sarı harflerle "lumos" yazısı çıkıyor. Bu büyüyü kaymak birası almak için koridorda giderlerken kullandıklarını hatırlıyo sarışın.

   Bi düşünüp sonra o zaman o kadar şeyi kafamdan mı uydurdum diyor kendi kendine.

    Harry bira bardaklarına gidip asasıyla sırrını ortaya çıkar diyerek bardağın kenarlarında yeşil lekeleri ortaya çıkartıyo.

    "Draco biri seni zehirlemeye çalışmış"

   Sarışın aniden dönüp bardağa bakıp kaptığı gibi snapin yanına götürür.
 

  
~yazar
Kısa oldu çünkü devamını yarın atıcam kim yaptı neden yaptı tahminleri alalım bakalım xd belki harryle olmak isteyen ve dracoyu kıskanan biridir veya sadece dracoyu sevmiodur falan nese öptüm muck muck 😘💚

FARKLI BİR  DRARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin