~ Yazar
Umrunuzda deil biliyorum ama bu sabah dracoya benzeyen 8 aylık sevgilimle tartışıp ayrıldık. gözlerim şiştiiiiğ ağlamaktan. Özür dilerim bu yüzden 2 gündür yazamıyorum dünde kavgalıydık affedinn.saatlik kendime hatırlatma "ben bir malım, tipimi siksinler" saatlik hatırlatma bitmiştir. ~
Harry gözlerini tekrar açtı ve yime revirin yatağındaydı. 2 sn sonra görüşüyle birlikte baş ağrısı ve heryerinin ölümüne acıma hissi geldi bi inilti koparınca madam hemen yanına gelip ağrı kesici verdi ve mcgonallga haber vermeye gitti.
Prf. Öğlen yemeğinde olan slytherinlilerin yanına gidip harry nin uyandığını haber verdi. Draco elindeki çatalla domuz pastırmasını bi ileri itip çekerken birden gözleri faltaşı gibi açıldı ve olabildiğince hızlı bi şekilde hastane kanadına koştu.
Kapıyı çarparak açıp giren telaşlı ve yüzünde acı bi tebessümle harrynin yanında soluk soluğa durup nefes almaya çalıştı günlerin verdiği haksizlik ve stres yüzünden koşmak başını acayip döndürmüştü. Hayır hayır bayılamazdı harryle konuşmadan olmaz.
Yatağın köşesine oturup yeşil acıdan kısılan gözlerine ve buruşturmuş bembeyaz kesmiş yüzüne baktı iyice. Ellerini korkak bi kediye yaklaştırır gibi acele etmeden ürkütmeden yaklaştırdı yüzüne. Avucuna gelmiş olan renksiz kurumuş cildi defalarca öptü
"ah pottah... Senin için o kadar korktum ki.... Milyonlarca teşşekürlar... Çok özledim seni"
Yüzünde rahatlamış ve hafif tebessümle gözleri dolmaya başladı dragonun. Harry şşt geçti dercesine yumuşak bi bakış atıp özlediği dudakları ağzına alıp dudaklarıyla tattı hiç bırakmak istemiyodu yumuşacık pembe deriyi. Draconun göz yaşlarını yanaklarında hisetti harry.
Draco sonunda biraz geri çekilmeyi becerebilip sarıldı. Sarılmasıyla harrynin inlemeside bir oldu tabi. Draco gülerek
"ah en çokta bu inlemeyi özledim. Tabi bunu acıdan yapmış olman bi ilk genelde o kişi ben oluyorum da"
Harryde acıdan gülebildiği kadarıyla karşılık verip
"bu akşam duymak ister misin... daddy"
Draco daddy kelimesiyle ilk önce şaşırıp yüzünde şeytani bi ifadeye bıraktı.
"büyük bi zevkle bekliyorum aşkım"
..
..Harry akşama kadar onlarca iksir alıp kendine gelebildi anca hala balı ve kemikleri sızlasada rengi geri gelmişti. Ve ginny... Kızıl sürtük. Ona ne olmuştu dracoyla özlem gidermekten sormamıştı.
"kızıl sıçana ne oldu?"
"oh, o bu dönem boyunca tüm hogwartsı paspaslama cezası verildi sihir kullanmadan günde 2 kez. Koca şato göz önüne alınırsa 1 kere yapmak en az 5 saatini alır. Ayrıca diğer sene yılbaşına kadar uzaklaştıtma aldı"
"onun okuldan atılması gerekiyodu! 2 kişiyi iksirle manipüle etti ve beni 1 hafta komaya soktu. Hala atılmadı mı yani?"
"görünüşe göre bunlar atılmak için bi sebep deil. Eğer birinizden biri birbirinize tekrar sihir kullanmaya kalkarsanız ilk kim yaparsa o atılacak. İşte bu onlar için bi sebep""saçmalık!"
Die çıkıştı son kez harry.Akşam her zamanki gibi birazkaymak birasını pelerinle araklayıp gölün içine bakan pencenin önüne oturdular. Harry draconun omzuna kafasını koyup muhabbet ettiler birazcık.
Harry dracodan hamle beklemekten sıkılıp elini ilk draconun bacağına attı, yavaş yavaş kaydırıp beyaz yılana sürükledi. Oşayarak sertleştirdi küçük dragonununu. draconun gözleri kayıp anın tadını çıkartmaya başlamıştı bile.elini alttan çekip sertliğin üstüne oturdu. Alttan baskı uygulayan minik o kadar haz veriodu ki. Biraz kalçasını sürtüp daireler çizen harry dudaklarınıda boş bırakmadı draconun. Harryden daha yapılı ve uzun gri gözlümüz kuzgun siyahı saçlıyı kucağındayken kalçarlını skıca kavrayıp kaldırdı.~Yazar~
Çok piçim biliyorum dier bölümü okumazsanız smut yok 😙😛 bu bölüm 70 okumayı geçince yb atcam. Bol bol yorumm merak ediom lna düşündükleriniziğ nese bays bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI BİR DRARRY
Fanficdraco ve harry nin ilk tanışması daha farklı olsaydı nasıl olurdu 05. 07. 2019