ketted evad kovi resz de csak mert szerettek puszu a nyuszitokra

17 3 0
                                    

Mijutan Tajvanboo megerkezett Tobi egy unikirn hatan en total felizgultam es ezert bontottunk egy tonhalkonzrtvet amivel megdobaltuk Pityket. Pityke viszont megette mindet. Ekkor jott egy japan faszibes elvitte Pityket h parnat csinaljun belule dr en nem ahagyhattam mert o a legjubb havercsavokam es nem hagyunk harra havercsavokakat akik szeretnek minket meg ha meg i eszuk a hazitojasukat Belat de Bela igy is megemesztodott volna Pityke beleiben. Nyamm. Amugy egy kecsken lovagolt ode a a faszika akinek a kepevem ugy beverek h kikurom a fogait mr SINcsin CSILLANAK vagy h hivjak. Nem mondta. Akkotr lattunk egy kanapeagyut az utcab hisz ez Tajvan itt vannak tajak. Meg kanape agyuk. Tobit beleultettem  akanapeagyuba es kilotte es megmentette Putyket SINCSINILLA karmai kozolut. Pityke megharapta Tovit mert naon megihedt a szegeny para ezert elvittuk dokihoz aki kerdezte h kutyahus vagy kigyo hushoz hasonlit e az ize. Mondom a biblias macsaekom mindjart beveri a pifajat a kocsignek aki megegysuer ilyet mind h frlfalna kedves kocsog haveromat. A retkes rohadek pedig kostolgatni akarta a havrromat aki vegul elszokott megint. Tobi valasztasra kenyszerutdtt h en vagy o. Mondom Pityke erre lesmarolt. El is frlejtettem Pityket. Nem is volt naszutunk ezett elmentunk a Holdra. Tok meno volt  ed tuk is eltuk de meglattam a macskamat a hokdod h papircsak9kat hajtogat a biblijabol. Ramakaszkodott Tobi pedig magahoz rdesgette. A macska mint dkiderult tul sok samponos elektromos cugit szivott es tud djmalnk. Aszondja kocsig avgy Dancso. Err elevagtan neki egy pofont . A macska elajult es Tobi kidobra a z urbe.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 02, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Uj csaj 💜🙃Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang