13. Rész

147 10 1
                                    

Tom x reader
_________________________________________

N/N= becenév
_________________________________________

Legalább hajnali egy elmúlt, de Tom még mindig nem ért haza. Kezdtem egy kicsit aggódni miatta, persze nem mutattam. Csak ültem ott a kanapén és néztem a tévét, majd egyszer csak megszólalt a mellettem ülő Edd.

"Nem tudnád megkeresni?" Nézett rám, mire csak sóhajtottam.

"Miért én? Ott van Tord, Matt és te is." Kezdtem el a plafont nézni unottan, majd pár perc csend múlva megszólalt.

"Én nem tudom hol szokott lenni, Matt alszik, Tord pedig azt az izét nézi, de ha ő megy érte, akkor Tom nem ér haza élve." Sóhajtottam egy kicsit majd unottan felálltam és elindultam ki, de Edd még utánam szólt. "Köszönöm!"

Egy darabig sétáltam, majd megálltam a bár előtt, ahova Tom szokott járni. Egy nagy levegővétel után beléptem és rögtön megcsapott az alkohol szaga. Körbenéztem, majd megláttam Tom-ot, aki a bárpulton feküdt és egy lámy a pult másik oldaláról a fejét simogatta.

Egy kicsit rosszul esett, de csak nyeltem egyet és odasétáltam a kék pulcsishoz, aki ahogy közelebb értem, meghallottam, hogy sír. Egy kicsit megsimogattam a hátát, mire rámnézett.

"[Y-Y/N]?" Kérdezte meg, majd hirtelen felállt, de majdnem elesett.

"Hé, ne olyan gyorsan! Nem akarom, hogy bajod legyen!" Ültettem vissza a székre, majd a lány megszólalt.

"Te vagy [Y/N]?" Csak bólintottam egy kicsit, majd ránéztem. "Sokat beszél rólad. Szerintem aranyos dolgokat mond." Mosolygott rám egy kicsit, majd folytatta. "Szerintem beszélnetek kéne egyszer." Azzal elment. Egy kicsit sóhajtottam, majd megint Tom-ra néztem, aki csak mosolygott, mint egy idióta.

"Gyere [N/N] mutatok neked valamit!" Állt fel mosolyogva, én meg csak kicsit piros arccal követtem. Kimentünk a bárból, majd nem messze az ajtótól megállt. A derekamnál fogva magához húzott, ami miatt nem kicsit lett vörös az arcom, majd közelebb hajolt hozzám, így csak miliméterek választottak el minket. "Szeretlek." Suttogta, majd készült volna megcsókolni, de elfordultam.

"Tom, részeg vagy... Részegen még Tord-nak is szerelmet vallanál." Suttogtam, de csak visszafordította a fejem és megcsókolt. Egy kicsit hezitálva, de visszacsókoltam, majd mikor szétváltunk néztük egymást egy darabig. "M-menjünk h-haza..." Suttogtam neki, de csak megint megcsókolt, amit most nem viszonoztam. Elhajolt tőlem,majd megint sírni kezdett egy kicsit, mire ijedten néztem őt.

"M-mi a baj? Tom, ne sírj kérlek!" Kezdtem el a könnyeit törölgetni, de csak elvette a kezeim onnan.

"M-miért T-Tom-nak h-hívsz? A-azt m-mondtad, hogy... A-azt mo-mondtad, h-hogy... É-én..." Kezdett el dadogni, mire befogtam a száját, majd sóhajtva egyet megszólaltam.

"Rendben van Tommy, akkor így hívlak. Menjünk haza, rendben? Lefekszel aludni és jobban leszel." Kezdtem el magam után húzni, majd mikor hazaértünk egyenesen a szobájába vittem. Lefektettem az ágyra, majd mikor mentem volna, ő visszatartott.

"F-feküdj m-mellém..." Kérte suttogva, mire sóhajtva lefeküdtem mellé, és ő abban a pillanatban szorosan magához ölelt. "Szeretlek [N/N]" suttogta nekem, majd pár perc múlva elaludt, viszont nekem ez nem ment. Egész este fent voltam, majd mikor reggel Tom felkelt, csak még jobban magához ölelt.

"M-most elhiszed, ha azt mondom szeretlek?" Kérdezte halkan, mire kicsit vörös fejjel odafordultam hozzá és ő abban a pillanatban megcsókolt.




Bocsánat, hogy ennyire gagyi lett.  A hibákért szintén bocsánatot kérek. ^^"

Na bye farkaskáim!~ :3

Eddsworld horoszkópok és oneshotok Where stories live. Discover now