10. Rész

174 10 1
                                    

Matt x Depressed! Reader

Aki nem bírja a depressziós cucclikat, az ne olvassa, köszi! ^^
_________________________________________

Nem kérte senki, de unom az életem!

Y/N = Neved
N/N = Becenév
_________________________________________

Az ágyamon fekszem és csak a plafont bámulom, miközben a karjaimon lévő kötéseket már rég átáztatta a vörös folyadék.

Egy darabig csend volt, de ezt a csendet az ajtón való kopogás szakította meg. Nem nagyon foglalkoztam vele, még meg nem szólalt az a személy aki az ajtó másik oldalán állt.

"[Y-y/n]?" Egy kicsit megijedtem, mikor meghallottam a nárcisztikus fiú aranyos hangját, ami most kicsit megremegett. "M-minden re-rendben?"

Nem mertem válaszolni, csak ijedten felvettem a pulcsimat és a pengét eldugtam a zsebembe. Sóhajtottam egy kicsit, megtöröltem a szemem és mosolyogva kinyitottam az ajtót.

"Szia, Matt!" Egy kicsit ijedten nézett engem, majd szóra nyitotta a száját, de nem tudott megszólalni. Egy darabig csak nézett, majd elkezdte a könnyeim törölgetni, amiket eddig észre sem vettem, hogy ismét elkezdtek folyni.

"[Y/N]...." Suttogta a nevem, majd magához ölelt. Pár másodpercig még mosolyogtam, de aztán sírni kezdtem. Hirtelen bentebb lépkedtünk, majd becsukta maga után az ajtót és ölbevett.

Egyenesen az ágyamhoz vitt, majd leült velem az ölében és a hátam simogatta. Percekig csak ott voltunk és a sírásom hallatszott. Egy kicsit eltolt magától majd a kezei közé fogta az arcom és a könnyeim törölgette.

"Mi történt [Y/N]?" Próbáltam megszólalni, de nem bírtam. Pár percig próbáltam kinyögni valamit, de semmit nem sikerült. Végül hozzábújtam Matt-hez és próbáltam megnyugodni. "Jól vagy?"

"N-nem..." suttogtam neki, mire megint eltolt magától.

"Mi a baj?"

"É-én..." Megfogta a karom, mire kicsit felszisszentem.

"Mond, hogy nem." Nézett rám komolyan, majd felhúzta a karomon a pulcsi ujját, így láthatta a véráztatta kötéseket. "Miért?" Könnyes szemmel rámnézett és pár pillanat múlva sóhajtva egy kicsit megszólaltam.

"A hangok...a fejemben..." Vettem egy mély levegőt, majd folytattam. "Mind azt mondják, hogy akit szeretek, nem fog viszont szeretni, mert nem vagyok elég szép és--"

"Ez hülyeség..." Szakított félbe. "Te vagy a legszebb és legaranyosabb lány akit ismerek!" Fogta a kezei közé az arcom. "Ha az az ember, akit te szeretsz, nem így gondolja, meg sem érdemel téged!" Nézett a szemeimbe komolyan, miközben az arcom egyre vörösebb lett minden szava után.

"K-komolyan?" Kérdeztem meg halkan, amin csak kicsit nevetett, majd közelebb hajolt hozzám.

"Miért hazudnék annak akit szeretek?" Mosolygott rám, majd mégközelebb hajolt. Az ajkainkat csak pár centi választotta el, majd megszólalt. "Szeretlek [N/N]."

"Én is téged." Mosolyodtam el én is, hónapok óta talán először. Megszűntette a köztünk lévő pár centit azzal, hogy megcsókolt. Mikor szétválltunk pár pillanatig még néztük egymást, majd felkapott az ölébe menyasszony pózban és elindult a fürdő felé.

"Ígérd meg, hogy többé nem bántod magad hülyeségekért!" Nézett rám komolyan, mire csak boldogan bólintottam. Megállt, majd ismét megcsókolt, amit rögtön viszonoztam. Mikor szétváltunk meghallottuk mellőlünk, hogy valakik tapsikolnak, majd mikor odanéztünk Edd-et és Tom-ot láttuk meg ahogy vigyorognak. "Ti ezt most komolyan gondoltátok?" Ők csak vigyorogva bólintottak.


_________________________________________

Nem lett valami túl jó, de én próbálkoztam! Hibákért bocsi!

Na bye, farkaskáim!~ ^^

Eddsworld horoszkópok és oneshotok Donde viven las historias. Descúbrelo ahora