Tord x reader eOokami kérésére
Aki nem értené a cucclikat:
[L/N]= vezetéknév
[Y/N]= neved
[N/N]= becenév
(E/c)= szem szín
(H/c)= haj szín
(H/l)= hajhossz
(F/c)= kedvenc színAsszem ennyi, de majd egy külön részt erre rá fogok szánni, hogy leírjam.
Éppen a plázába (?) mentünk vásárolni kocsival. Még a többiek nevetgéltek, addig én csak kifelé bámultam az ablakon. Egyszer csak Edd hátraszólt.
"Minden oké [Y/N]?"
Nem szóltam semmit csak bólintottam. Néhány perc múlva odaértünk a bolthoz, és Edd leparkolta a kocsit.
"Majd ne felejtsük el hol parkoltunk!"
Mondta Edd és mentünk is befelé. Körübelül 3 óra volt még végeztünk, mivel Matt meglátott egy kirakatot teli tükrökkel, és amég nem vettünk neki egyet addig el se tudtuk onnan mozdítani.
Mikor visszafelé mentünk a kocsihoz, ott állt mellette egy furcsa alak. Távolról csak annyit láttam, mintha szarvai lennének, és mintha egy pisztolyt forgatna a kezében...
"Furcsa..."
"Mi?" Nézett rám Edd.
"Olyan mintha ott lenne egy ördög, pisztollyal." Mutattam a kocsi irányába.
"Én csak egy ördögöt ismerek pisztollyal, és hidd el, vele nem akarnál találkozni!" Mondta feszülten Tom, miközben azt az alakot nézte ő is.
"Hé srácok!" Nézett fel a tükréből Matt. "Az ott nem Tord?" Mutatott az alak felé.
"Lehet.." Rántotta meg a vállát Edd.
Egyre közelebb, és közelebb értünk, majd mikor már csak vagy két méterre voltunk megálltunk.
"Helló, régi barátaim!" Szólt mosolyogva, norvég akcentussal az ismeretlen. Majd rámnézett és a mosolygós arca rögtöm átváltott kérdőre.
"Ki ez a kis hölgy?" Kérdezte, miközben felém tartott. Ez az a fiú a képekről. Akiről soha nem tudhattam meg semmit, mert "titok".
"A neve [Y/N]!" Mondta Edd, kicsit nyugtalanul.
"Micsoda öröm megismerni!" Mosolygott rám majd kezet csókolt és még mindig mosolyogva nézett rám.
"Én Tord vagyok!" Mosolygott tovább. Én kicsit sokkoltan próbáltam elrejteni az egyre jobban piruló arcomat.
"Miért vagy itt?" Kérdezte tőle Matt.
"Ha haza megyünk akkor mindent elmondok!"
"O-oké...Hol akarsz ülni?.."
"Nekem hátul tökéletes!" Mosolygott rá Edd-re.
"Akkor én előre ülök!" Mondta gyorsan Tom.
Tom és Edd beültek előre, mi pedig -engem kilapítva kicsit- hátra.
Valahogy éreztem, hogy Tord engem néz egész úton, mikor pedig ránéztem, ő gyorsan elfordította a fejét.Hazaértünk, és bementünk a házba. Tord elővett a zsebéből egy kis kocka alakú valamit. Ledobta a földre és egy kanapé lett belőle. Leültek és elkezdtek beszélgetni valamiről. Én addig felmentem és a lépcső legtetején leültem.
Éppen valamit írkáltam a füzetembe, mikor éreztem, hogy valaki leül mellém. Tord.
"Szia!" Mosolygott rám angyalian.
"Van kedved sétálni?" Kérdezte kicsit piros arcal.
"P-persze!" Válaszoltam, miközben megint a vörös arcomat próbáltam elrejteni.
Tord felállt, majd nyújtotta az egyik kezét. Felsegített és elmentünk. (R.I.P füzet! :'( ) Nem érdekelt merre megyünk, csak beszélgettünk.
**Turulurupp Időtugrunk**
Legalább egy hónapja, hogy itt van Tord, és a sétálás már minden napossá vált. Egy csomót "kalandoztunk" öten, bár Tom és Tord szinte mindig öszekaptak valamin. Egyik nap kicsit más helyre mentünk, mint szoktunk. Egy domb szerűség, amiről szép rálátás nyílt az egész városra.
Egy darabig csak csendben ültünk, majd Tord megszólalt."Uhm.. [Y/N]?..."
"Igen?" Néztem rá kíváncsian.
"Tudom nem rég óta ismerjük egymást, de szeretek veled lenni, és csak meg akarom kérdezni, hogy...izé..Leszel az enyém?.." Fordult felém, kicsit félve a választól. Én kicsit sokkoltan, és a piros minden árnyalatában virítottam. Kicsit közelebb mentem Tord-hoz, és megcsókoltam, amit rögtön viszonozott is.
"Ez válasz a kérdésedre?" Kérdeztem tőle kicsit pirosan, de Tord is hasonló színekben volt.
"Igen!" Majd megint megcsókolt.
Tudom, késtem vele, de mostanában elég sok dolog volt amire figyelnem kellett, ezért késett. ^^"
Remélem tetszik, tudom gagyi, de ha szeretnétek még x readert megpróbálom megírni minél hamarabb!
Helyesírási hibákért bocsi! ^^"
Bye! :3
YOU ARE READING
Eddsworld horoszkópok és oneshotok
RandomAhogy a címben is látjátok, Eddsworld horoszkópok lesznek benne, de vállalok xreader és karakter x karakter oneshotokat is!