Selam gençler
Başlıyorum
İyi okumalar
Bir sabah daha olmuştu. Yeni bi güne başlamıştık. Güneş bugün yine doğmuştu...
Gözlerimi yine Berk'le açmak, hayattaki belki de en güzel şeydi.
Yatakta ona biraz daha yaklaşıp elimi beline koydum ve hafifçe kendime çekip dudaklarına öpücük kondurdum. Dudakları yukarı doğru kıvrılıp gözleri hafifçe açılınca bende gülümsedim ve tekrar dudağına, yanağına, anlına, ve boynuna öpücükler bıraktım. Bu Berk'in de hoşuna gidiyordu ama dile getirmiyordu.
En son gözlerimin içine bakıp "aşkım, kalkalım artık Ebru uyanmıştır" dedi. Gülümseyip başımı tamam anlamında salladım ve dudağını bi kez daha öpüp yataktan çıktım.
Üstümüzü başımızı değiştirip mutfağa doğru gitmeye başladık. Ebru çoktan uyanmış kahvaltı hazırlamaya başlamıştı bile. Bi o yana bi bu yana koşturuyor, yaptığı şeyleri yakmamaya ve yetiştirmeye çalışıyordu. Berk de elimi bırakıp Ebru'nun yanına gitti ve yanağına bi öpücük bırakıp ona yardım etmeye başladı.
Kapıya yaslanıp onları izlemeye başladım. Ebru'nun Berk'i azarlamasını, Berk'in ona birşeyler fırlatmasını...
Çok güzellerdi...
O kadar güzellerdi ki, aşıktım onlara... bu dünya da, milyarlarca insan arasından o ikisini seçmek... ilk defa bu kadar doğru bişey yapmıştım. Ebru kardeşim, Berk nefesimdi. Ve biz, üç kişilik kocaman bi aileydik.
"Barlas?"
Ebru'nun seslenmesiyle kendime gelip yanlarına gittim ve son tabağı da masaya koyup onlar gibi oturdum.
Keyifli bi sohbet eşliğinde kahvaltımızı yiyip masadan kalktık. Ebru salona gidip televizyonu açarken bize seslendi. Yanına gidip "ne oldu güzelim?" diye sorduğumda "gelsenize film izleyelim" dedi. Başımı eğip saçlarımı karıştırdım ve "Ebru biz Berk'le beraber dışarı çıkıcaz ya, işimiz var" dedim. Gözlerindeki şaşkınlık dudaklarına da yansımış bir şekilde gülümserken "peki" demiş televizyona dönmüştü. Berk dayanamayıp yanına gitmek için hazırlanırken elinden tutup odamıza çıkardım.
Berk yatağa oturup "kuşum üzüldü" derken başımı sallayıp "sürekli beraber çıktığımız için şaşırdı" dedim. Dolaba doğru ilerlerken kapı çalınca Berk'le aynı anda "gel kuşum" dedik. Ebru kapıyı açıp içeri girdi ve dolabımıza gidip giymemiz için kıyafetler çıkardı. "Bunları giyin" diyip kapıyı kapattı ve odadan gitti.
Ebru'nun ağzından
Berk ve Barlas dışarı çıktığında ben de telefonumu alıp instagrama girdim. Bugün doğum günüm olduğu için yanımda olmalarını istiyordum ama çıktıkları için bozulmuştum. Yani doğum günüm olduğunu bilselerdi gitmezlerdi ama neyse.
Grubu bulup girdim. Benden sonra çıkan isimler olmuştu. Çıkanları ve bi kaç tanıdık kişiyi daha gruba ekledim. Grubun ismini de dönüşüm muhteşem oldu yaptım ve mesaj yazdım.
Ebru: laaaaaan, ben geldiiiimmmmmmm
Barlas: kızım iki saatliğine evden çıktık bi rahat dur be
Ebru: özledim ya banane
Berk: iyi, öyle olsun bakalım
Toprak: Ebru'm!?
Ebru: Toprak'ım..
Asrın: Balım...
Ebru: kuzum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece SEN
Chick-Litbu koskaca dünya da, milyarlarca insan içinden sadece sizi seçtim. ikinizi...