Çok uzun zamandan beri yeni bölüm yazmıyorum ama yarıda bir şey de bırakmak istemiyorum o yüzden bu bölümün son olmasına karar verdim.Hatırlamıyorsanız kısa olduğu için bir önceki bölümlere rahatlıkla bakabilirsiniz.
***
Hatırlatma:
Artık Kore'deyken hissettiklerimi, çevremdeki insanları ve yaşadığım olayları bu şekilde günlüğüme yazmaya karar verdim. Böylece bu çok değerli olan gençlik anılarımı daha da uzun saklayabilirim.
***
Uzun zamandan beri günlüğüme yazı yazamıyorum. Sınavlar,dersler derken kendimi kaybettim resmen.
Chanyeol'la her şey iyi. Çok fazla ders olsa da boş vakitlerimizi birlikte geçirmeye çalışıyoruz. Birkaç ay sonra birlikte bir yılımız dolmuş olacak. Yine de üniversiteye kadar ailemin ondan haberi olacağını zannetmiyorum.Ama ben onun ailesi ile tanıştım.Beni sevdiler hatta hafta sonları sabah kahvaltısını onun ailesiyle yapıyoruz.
Jennie de gayet iyi. Ve tabii kiiii "UZUN UĞRAŞLAR" sonucunda Kai ile çıkmaya başladılar. Nasıl olduğunu hiç anlatamıyıcam çünkü anlatmaya çalışırsam sırf bunun için ayrı bir defteri günlük olarak kullanmam gerekebilir.Her şeye rağmen Jennie en iyi arkadaşım ve onun da mutlu olmasını istiyorum.
Ve ben de iyiyim,hiç olmadığım kadar. Güney Kore'yi,okulumu,arkadaşlarımı ve tabii ki CHANYEOL'U çok ama çok seviyorum.
***
Evet final bölümünü de tamamladım. Umarım beğenmişsinizdir:)
Sağlıklı ve mutlu kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANYEOL İLE HAYAL ET✓(Tamamlandı)
Fanfiction~•Chanyeol ile Hayal et•~ °10. sınıftayken değişim öğrencisi olarak Kore'ye geldiğinizi ve Chanyeol ile aynı sınıfta olduğunuzu hayal etmeye ne dersiniz?:).°