15. Bölüm

248 8 2
                                    

"Evet uzun bir zaman sonra yeniden bölüm yazıyorum. Açıkçası bu hikayeyi burada bırakmak istemiştim ama beklediğimden daha çok ilgi aldığı için en azından hikayenin finaline kadar yazmayı sürdürmeye karar verdim. Yazı tarzımda biraz değişiklik yaptım. Umarım beğenirsiniz:)"

Kai'nin, Jennie'yi evine götürdüğü günden beri Jennie sessizleşti. Genelde yalnızken yanıma geliyor ve Kai'yi görünce bir bahane bulup kaçmaya çalışıyor. Belki de o gün aralarında bir şey oldu. Ama aradan haftalar geçmişken de soru sormaya çekiniyorum. Chanyeol'la ise vakit geçtikçe daha çok yakınlaşıyoruz. Şimdiden birçok ortak noktamızı keşfettik. 

Sınıfta çok fazla yakın arkadaşa sahip değilim, fazlasına gerek de yok zaten. Ayrıca sınavlar yaklaşıyor ve daha fazla çalıştığım için eskisi kadar arkadaşlarımla geçirecek vaktim yok. 

Yaşadığım tüm zorluklara rağmen Kore'de mutluyum. Evet, anne ve babamı çok özlüyorum ve bu duruma tek çözüm telefonla konuşmak. Şimdilik bununla idare edebilirim. Daha Chanyeol'dan haberleri yok. Bir süre daha olmasa iyi olucak. Kore'de bu çocuk yaşlarda sevgili olunca insanlar çok takmıyor ama Türkiye'de durum çok farklı. Kısaca ailem bunu öğrenirse hemen kabullenebilecekleri bir durum olmaz.

Artık Kore'deyken hissettiklerimi, çevremdeki insanları ve yaşadığım olayları bu şekilde günlüğüme yazmaya karar verdim. Böylece bu çok değerli olan gençlik anılarımı daha da uzun saklayabilirim.

 Böylece bu çok değerli olan gençlik anılarımı daha da uzun saklayabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beğendiyseniz oylamayı unutmayın, bir sornaki bölümde görüşmek üzere😊✋.)

CHANYEOL İLE HAYAL ET✓(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin