söze ilk olarak genel olarak fandomlardan hoşlanmadığımı ama harry potter fandomunu extra bir şekilde sevmediğimi belirterek başlamak isterim.
bakın, harry potter benim bu hayatta çok sevdiğim serilerden bir tanesidir.çocukluğum onunla geçti.çoğu karakter arkadaşım gibi.karakterimin şekillenmesinde bile rol oynamış olabilir, o derece sevdiğim bir şey harry potter ama ciddi anlamda kitlesini hiç sevemiyorum ki zaten fandom dediğimiz şey olayın kendisinden çok farklıdır, bunun bilincinde olduğunuzu varsayarak konuşuyorum.
hiçbir şekilde draco, slytherin, snape oppacılarına değinmeden direkt benim aşırı sinir olduğum bir konuyla başlamak istiyorum. çünkü artık doldum biraz.
abi siz bir karakterin yazarı ya da karakteri oluşturan kişi açıklamadıkça nasıl birisi olduğunu bi le mez si niz!
yani eğer siz daha iyi biliyorsanız ya da bu durumda biliyorsanız durmayın telif davası açın. çünkü belli ki harry potter'ı rowling değil siz yazmışsınız.
bakın bahsettiğim şey marauders kitlesi.
soruyorum sizlere,size Sirius Black'in egoist bir şahıs olduğunu kim söyledi?
Marlene gibi adı yedi kitapta sadece bir kere geçen bir karakteri cinsel yönelimini tartışacak kadar nereden tanıyorsunuz?
Mary McDonald'ı nereden tanıyorsunuz?
Dorcas dediğiniz kadını nereden tanıyorsunuz?
bu üç karakterin Lilly'nin en yakın arkadaşları olduğunu size kim söyledi?
her şeyden önce Mary Lupin kim amına koyayım?
yani anlamıyorum ben mi bir şeyler kaçırdım yoksa siz mi şizofrensiniz?
hayır bakın bu alternatif evren olsa ya da bunlar bizim orjinal karakterlerimiz deseniz başımın üstünde yeriniz var. karışmam asla fakat siz bunları bayağı gerçek kabul etmişsiniz.
ilk olarak Sirius Black'in kitapta anlatıldığı her yeri hatim etmiş, hayatını ezbere bilen biri olarak onun asla egoist, görünümünü aşırı beğenen, kendine part-time model diyen biri olmadığını rahatça söyleyebilirim.
aksine Sirius 5. kitapta Snape'in En Kötü Anısı isimli bölümde anlatıldığı üzere gayet üzerindeki ilgiyi veya görünümünü umursamayan biri.
oradan örnek veriyorum çünkü bizler kitabın o bölümü hariç hiçbir yerde hogwarts' ta okuyan genç Sirius Black'le karşılaşmadık.ha yetişkin halini soruyorsanız,
sirius' un o zamanlar görünümünden daha çok uğraşması gereken "sikilmiş psikolojisi" gibi problemleri vardı.ve şu Marlene konusuna gelelim. çok komik ya cidden. kadının kim olduğunu geçtim insanlar hetero olup sirius' la beraber olduğu ya da lezbiyen olup dorcas'la beraber olduğunu tartışıyor. siz nereden tanıyorsunuz bilmiyorum ama ilk olarak ben bu kadını tanımıyorum.
kadının isminin geçtiği tek yer şurası, 5. kitapta Harry okula gitmeden önce Moddy Harry'e bir fotoğraf gösteriyor. eski Zümrüdüanka Yoldaşlığının olduğu bir fotoğraf bu. Moddy o fotoğrafta kadını gösterip
"Bu Marlene, ailesi ve kendisi bu fotoğraf çekildikten 2 hafta sonra katledildi." diyor. tek info bu.ama Moddy'nin yaptığını filmde Sirius yapıyor ve insanlar bu yüzden Sirius'un kadına aşık olduğunu düşünüyor ayrıca shiplemek falan değil bayağı ciddiler.
bakın biz sirius' un cinsel yönelimi hakkında bir bilgiye sahip değiliz. sadece evlenmeyi hiç düşünmediğini biliyoruz o kadar.
lütfen bir yerlerinizden karakter veya onlara dair bir şeyler uydurmayın, saygılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Opinions
SaggisticaI don't know or care that they are unpopular or popular, they are just mine. içerde kafama göre millete sallıyom valla başka bir iş yaptığım yok.