"Eda bana bunu yapma ne olursun. Hiç birşey gördüğün gibi değil ne olur izin ver de anlatayım."
Eda'dan;
Saat 04.13 hâlâ Oğuzun ameliyattan çıkmasını bekliyoruz. Ama olmuyor.
Bir şeyler yerinde değil.Neydi yani ? Bu kadar kolay mı izin verecektim sevdiğim adamın kollarımdan gitmesine. Daha sabah evlenme hayali kurarken şimdi ameliyattan çıkmasını bekliyorum. Ne olacak bizim bu halimiz.
Ne olacak be Oğuz.
"Keşke bana cevap versen."
Gerçi doğru ya ben şuan en yakın arkadaşım bildiğim ama nikah günümü ölüm günüme çeviren Didem ve Kendini hırpalamaktan kolları tutmayan Ozan ve harap olmuş halde bekleyen 24 saat öncesine kadar kayınvalidem ve kayınbabam dediğim 2 insan ile senin ameliyattan çıkmanı bekliyorum.
Ne kadar trajikomik bir olay .
3 Haziran 2020 ( 12.15 )
Yazardan ;
(Arabadalar)
Eda o günün verdiği heyecan ile kendini nereye atacak bilemiyordu. Herkese sarılası geliyordu. Ama bi aksilik çıkmasından da oldukça korkuyordu. Hani derler ya şom ağzını açma diye. İşte bizim durumumuz da tam olarak bu. Eda yine şom ağzını kapalı tutmayı becerememiş ve hep olduğu gibi kötü düşünmeye başlamıştı.Eda: Ozaaaaaannnnn
Ozan uykulu ve boğuk bir ses ile ;
Ne var Eda malı ne var
"Eda,Ozan ile uğraşmaya çocukluğundan beri bayılırdı Didem onun için neyise Ozan da onun için oydu."
Eda: Bana bak Ozan birdaha bana mal dersen ağzını kırarım.
Ozan: Yaa öylemi tamam canım Malım demem sana birdaha
Kulağına fısıldayarak : "Mal"
"Eda Ozana şaka ile karışık 1 2 tane vurmuştu ama Ozan alışıktı. Ve biliyordu ki aralarında ne geçerse geçsin ne olursa olsun Eda onun Kardeşi idi. O yüzden ona alınmıyordu."
Ozan: Neyse mal onu bunu bırakta senin kocan nerde la normalde onun seni götürmesi gerek ama ben götürüyom bu tersliktr bi iş var hadi hayırlısııı.
Eda: Haklısınn ama ne bileyim nerde arıyorum açmıyor.
Ozan: Sence de yarım saat sonra evlenecek birine göre fazla sakin değil misin?
Eda: Ne bileyim oğlum ben ne yaptığımı bile bilmiyorum.
Ozan: Fark ettim onu
"Edanın aklına kötü şeyler geliyordu ama ne kendi tadını nede Ozanın tadını kaçırmamak için bir şey demedi. Yola devam ettiler zaten 5 dakika içinde orda olmuşlardı. Nikah dairesi onlara çok yakındı"
Selamlar :) 2.bölüm ile karşınızdayım . Umarım hoşunuza gitmiştir. Eğer gitti ise fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim. Hatta fikir belirtmekle kalmayıp biraz da isteklerinizden bahsederseniz gerçekten mutlu olurum. Şimdilik bu kadar . Hoşçakalın okurlarım. :) ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘒𝘦𝘴𝘪𝘯𝘵𝘪𝘴𝘪𝘻 𝘉𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳𝘪𝘮𝘭𝘦𝘳
Short StoryOrtada bir aşk hikayesi var , çok zorluklardan geçmiş bir aşk hikayesi. Bu aşk hikayesinin baş rolleri Eda ve Oğuz iken yan rolleri de Ozan ve Didem'di. Çok ayrı kaldılar belki ama kader onları hâlâ ayıramadı. ~"Başaracak mıyız?" "EVET" "EVET" "BİLE...