1.kitap 3.bölüm

91 5 3
                                    

Canolar kimse hikayeyi anlamamış çok fazla yorum geldi çok kısa bir şekilde anlatıp 3.bölüme geçiyorum.

Eda,Ozan,Oğuz ve Didem çocukluk arkadaşlarıdır. Eda ve Oğuz birbiribe küçüklükten beri aşıktır. Bu iş büyudüklerinde ciddiye binmiştir ve evlenme noktasına kadar gelmiştir. Ama bilmedikleri birşey vardır; Didem de Oğuza aşıktır. Nikah günü nikah dairesinde  Oğuzu zorla öperken Eda içeri girer ve Oğuz ile Didemin o halini görür. O anda gözü hiç birşey görmez ve ordan arabasına atlayıp boş boş arabasını sürerken 1 saat sonra Oğuzun haberi gelmiştir. Oğuz Edanın peşinden giderken araba ile kaza yapmıştır ve acil ameliyata almışlardır. İşte hikayenin başı böyle sonrasını da beraber getireceğiz :)

Bu arada Eda dediğim karakter aşk101 Eda değil . Normal bir Eda öźşźsaaljajshs.

He bide medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyun 🖤

Eda'dan;
O kadar heyecanlıyım ki gözüm kimseyi görmüyor . Ama düşünsenize 5 dakika sonra sevdiğiniz adam ile evleneceksiniz. Ama bu hikayede başrol olan Oğuz ve Yan rol olan Didem hâlâ ortalıkta yok. Başlarına bişey gelmesinden korkuyorum.

Yazar'dan;

Çok engel aşmıştı Eda ve Oğuz ikilisi . Her şey başlarına gelmişti ama yinede kader onarı ayıramamıştı . Onarı ayıracak tek şeyin ölüm olduğunu düşünüyorlardı. Ama yanlış düşünüyorlardı. Bir yanlış anlaşılma yüzünden bitmişti onlar. Bir anlık dalgınlık yüzünden bitmişti onlar. Kimdi onlar? Neden burdalardı. O an ikisinin aklından aynı şeyler geçiyordu. Çünkü ikisi birbirlerini tamamlıyorlardı. Onlar sadece birlikte bir bütün oluştura biliyordu. Başka da bir şansları yoktu. Çünkü onlar birbirleri için yaratılmışlardı. Her zerreleri aynıydı.

Oğuz mesela ; her delikanlı sevdiği için ailesini bırakmayı göze alamaz. Ama o almışı. Çünkü gözü sadece Eda'yı görüyordu. Başkası değil sadece Eda.

Eda mesela ; her genç kızın hayallerinden biridir sevdiği adamın yanında olmak.  Edanında hayali oydu hemde tek hayali. Oğuzun yanında olmak. Onun için okulunu silmişti. Kariyerini silmişti. Bu kolay kolay yapıla bilecek bir şey değildi. Cesaret isterdi.

İşte onlara da bu cesareti aşkları veriyordu. Ne aileleri ne de  arkadaşları.  Onlara bu cesareti sadece aşk veriyor.

         3 Haziran 2020 ( 12.30 )

Oğuz:Kız ne kadar merak etti beni siktiğimin telefonu bozulacak zamanı buldu.

Didem:Ben vereyim istersen ?

Oğuz:Kusura bakma Didem görmedim seni. :)

Didem:"sen beni ne zaman gördün ki zaten" dedi mırıldanarak

Oğuz:Efendim??

Didem:Önemli değil diyorum. Al telefonumu.

Dedi ve telefonu tam verecekken Eda'dan gelen 33 cevapsız çağrıyı gördüğünde şok oldu.

Didem:"Çabuk ara Edayı baksana 33 kere aramış beni . Derimizi yüzmezse iyidir." Dedi buruk bir ses tonu ile.

-Didem telefonu Oğuza uzatırken onu öpme yeltenmişir-

Oğuz:"Ne yapıyorsun sen Didem" Dedi sinirli ve şaşırmış bir ses tonu ile.

Didem:Ben sadece seni istiyorum Oğuz farkında değil misin? Yıllardır mutluluğun bozulmasın diye hiç birşey yapamıyorum. İzın veremem evlenmene.

-Oğuz sinirden titrerken Eda bir anda odaya girmiştir . ( oda diye bahsettiğim yer nikah dairesindeki gelin ve damadın hazırlanma yeri ) -

Eda:"Oğuz nerdesin se-"

O anda olan olmuştur.  Didem Edanın geldiğini görünce anında Oğuzun dudağına yapışmıştır.

Eda:"Siz? Ne yapıyorsunuz ya. Allah belanı versin OĞUZ." Diye bağırır onlara, Fark etmeden elindeki çiçeği de Didemin üstüne fırlatır.

O anda Ozan da kapıdan girer ve önce ne olduğunu anlamamıştır . Daha sonra olayın farkına varır, Edayı ordan uzaklaştırmaya çalışır ama çoktan Edanın sesi tüm nikah salonunu doldurmuştur.

Ozan:"Eda Allah için sakin ol nolur lütfen."

-O saniyenden sonra Edanın gözü hiç birşey görmez arabaya biner ve kendini yolun sakinliğine bırakır.-

                                   •

Her şey sanki onun üzerine geliyormuş gibi hisseti Eda. Sokak ilk defa bu kadar boştu mesela , ilk defa sokakta hiç çocuk yoktu. Kuş sesi bile yoktu. Neydi bu ? Kaderin Edaya oynadığı hain oyunlardan biri miydi bu?

Hayır. Bu hikayeyi Eda yazmıştı. Başrolünde de kendisi vardı. Biliyordu, yani en azından fark etmişti Didemin Oğuzu sevdiğini. Ama ne yapabilirdi ?

En yakın arkadaşına ne diyebilirdi?

Bekledi , zamanın geçmesini düşündü ve dediki ;
"belki değişir duyguları , hatta silinir ona olan duyguları."

Ama öyle olmamıştı , kader yine ona oyun oynamıştı. Dost kazığı yemişti.

                                 •                   

Bunları düşüne düşüne giderken bi ses duydu ; neydi bu ses diye düşünürken telefonunun sesi olduğu aklına gelmişti.

Telefonuna baktı ve arayanın Ozan olduğunu gördü.

"Açsam mı ? Açmasam mı ?"

Niyeyse açsası gelmişti ve açtı. O an işte o an o saniyelerde hayatının en kötü saniyelerini geçirdi.

Ozan:"Eda nerdesin bilmiyorum ama acilen nikah dairesinin yakınındaki hastaneye gel" dedi titrek ve yüksek çıkan sesi ile.

Eda o an birine bişey olduğunu anlamıştı ama söylemek istemedi.

Eda:"Ne oldu Ozan doğru düzgün anlatsana şunu!"

Ozan:"Oğuz peşinden gelirken kaza yaptı acil ameliyata aldılar." Dedi ve o anda bi ses daha duydu Eda.Yine Ozan'dan gelen bir sesti bu ama ilk defa bu duyuyordu bu sesi hatta daha doğrusu ses tonunu;

"Eda ne olursun çabuk gel . Lütfen."

Ney ?
Ve ?
Ozan ?
Ağlamak ?

Evet bu Ozanın sesiydi ve Ozan ağlıyordu.

"İşte Eda o an anladı birşeylerin yolunda gitmediğini."

Eda'dan:

Saat 04.13 hâlâ Oğuzun  ameliyattan çıkmasını bekliyoruz. Ama olmuyor.
Bir şeyler yerinde değil.

Neydi yani ? Bu kadar kolay mı izin verecektim sevdiğim adamın kollarımdan gitmesine. Daha sabah evlenme hayali kurarken şimdi ameliyattan çıkmasını bekliyorum. Ne olacak bizim bu halimiz. 

"Keşke bana cevap versen."

𝘒𝘦𝘴𝘪𝘯𝘵𝘪𝘴𝘪𝘻 𝘉𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳𝘪𝘮𝘭𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin