ogłoszenie parafialne

1.8K 15 4
                                    

Siemaaaa, sori że nie było rozdziału dawno chce po prostu ogłosić że kończę z historią Karo UvU sorka Karo ale bedziesz mieć inną książkę :3

jezeli chodzi o tą to bedziemy dalej ciągnąć zodiaki <3

przy okazji powiem ze jednak mniej bede tu pisac a bardziej skupiac sie na tamtej ksiazce bo trzeba ją jakoś wybić heghe ale nie mowie ze rezygnuje z zodiaków! Mysle ze 2-3 razy w tygodniu pojawi sie rozdzial takze no start nowej ksiazki dzisiaj o 17-18 bo jednak mam jeszcze jakies obowiazki :> no takze ten jak cos to piszcie w komentarzach pomysly na zodiaki itd. A no i co do nowej ksiazki mam napisany jeden rozdzial, ale narazie czeka w notatniku na pelna wersje i przepisanie na laptopa a ma chyba 12 kartek i jeszcze musze napisac drugi TuT prosze Karo nie bij nie mam czasu tego pisac ani nic a poza tym to są zodiaki i no jak polecicie znajomym ktorzy nie przepadaja za villianami *np. ja* to pokazcie im to i tak mowie ze tamta historia nie ma nic wspolnego z dalsza czescia wiec jak pominiecie nic sie nie stanie. Moze od czasu do czasu gdzies sie to przewinie ale raczej tak nie w samych zodiakach <3 a no i w zwiazku z nowa ksiazka czekam na zgode jednej dziewczyny na udzial w tej ksiazce bo nadal nie odpisuje a planuje to od tygodnia chyba wiec mery jezeli to czytasz to napisz na dsc UvU i jeszcze jedno jak rozdzial sie nie pojawi to obiecuje ze na kolejny tydzien zrobie bonusik <3 baaay~

Zodiaki Bnha ( ͡° ͜ʖ ͡°) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz