BÖLÜM %5

84 5 5
                                    

MEDYA: MIN JUNG

Yi An:Hey Min Jung! Şu dosyaları patronun odasına götürür müsün?
Min Jung:Neden?
Yi An:Organizasyona göz atmam lazım.
Min Jung:Peki Yi An. Sen git her şey mükemmel olmalı bu sözleşmenin imzalanması lazım!
Yi An:Evet

   Yi An elindeki dosyaları bana verdi ve hemen koşarak organizasyonun olduğu yere gitti. Bende ağır ve iddialı adımlarla patronun odasına doğru gidiyordum. Asansöre binip 35.kata bastım. Tahmin ettiğiniz gibi bir holdingte iç mimar olarak çalışıyorum. İşimi severek yapıyorum. Azimli ve iddialıyım. Bugün şirketimize reklam ajansından birkaç önemli kişiler gelicekti bu yüzden aşağıda yoğun bir organizasyon var. Her şey mükemmel olmak zorunda çünkü bu işi kapalıyız. Üzerinde çalıştığım bir proje var bu proje hakkında konuşacağız. Patron bu projeyi benim tasarlamamı istedi.

Asansör:35.kat

   Başımı dikleştirip asansörden indim. Kolidorun sonundaki odaya doğru yürüdüm. Kapıdan içeriye girmeden önce kapıyı tıklattım. İçeriden "gir" diye ses gelince vakit kaybetmeden adımımı kapıdan içeriye attım.

Min Jung:Efendim Yi An bu dosyaları size getirmemi istedi.
Patron:Masanın üzerine bırakabilirsin.
Min Jung:Başka bir isteğiniz yoksa organizasyonu kontrol etmeliyim.
Patron:Teklifimi düşündün mü? Birde bana bir daha saygı kelimesiyle konuşmanı istemiyorum.
Min Jung:Teklifinizi daha düşünmedim efendim ama kabul edemiyeceğimi biliyorsunuz. Birde ben size saygı kelimesiyle konuşmaya devam edeceğim.

   Son cümlemi iğneyeliyici bir şekilde söylemiştim. Odadan tam çıkacakken;

Patron:Min Jung!! Daha ne kadar benden kaçacaksın? Seni sevdiğimi sana kaç kere söyledim. Neden bana bunu yapıyorsun?
Min Jung:Bakın Bay Kim Soo Bin, ben daha bir tranva atlatamadan diğerine geçemem ve şu teklifinizi bir daha düşünmek istiyorum. Bana biraz zaman verin.

   Sözümü bitirdikten sonra kısa bir göz devirdim. Birden kapı tıklatıldı ve içeriye Yi An girdi.

Yi An:Efendim reklam ajansından geldililer.
Soo Bin:Ahh tamam geliyoruz.

  Yi An dışarı çıkınca Soo Bin kulağıma eğilerek;

Soo Bin:Seni bekleyeceğim... Ve toplantıya geç kalma!
Min Jung:Peki efendim.

   Ahhhh bu adam bana saplanmış resmen ıyyğğhh. Ama ben onu sevemem. Bir daha birine güvenemem. Birisinin daha beni yüzüstü bırakmasına seyirci kalamam.

5 YIL ÖNCE

   Hava çok güzeldi. Jungkook ile birlikte piknik yapmak için Busan'ın en güzel parkına gelmiştik. O kadar mutluydum o kadar mutluydum ki sanki ben küçük bir kızım ve babam bana o çok istediğim şekeri almıştı. Etrafta bir sürü insan vardı. Kim bu güzelliği izlemek için gelmezdi ki? Etrafa şaşkına baktığımı gören Jungkook gülmeye başladı.

Min Jung:Ne gülüyorsun be!!
Jungkook:Şaşırınca çok komik oluyorsun. Tipin aynı bir paylaçoya benziyor😂.
Min Jung:Hahahahah çok komik, sende gülünce maymuna benziyorsun😉.

   Dememle Jungkook beni gıdıklamaya başladı.

Min Jung:Hadi ama gıdıklama beni altıma edicem.
Jungkook:Iyyyh tamam sonra pis pis kokarsın.

  İkimizde etrafa kahkahalar atarken çok güzel görünüyorduk.

Jungkook:Sana çok önemli bir şey diyeceğim.
Min Jung:Söyle bakalım.
Jungkook:Ben eğitimimi Amerikada devam edeceğim.
Min Jung:Neee şaka yapıyorsun. Beni bırakamazsın. Hani birlikte aynı mesleği yapacaktık. Sonrada evlenecektik. Bizim seninle hayallerimiz vardı.
Jungkook:Üzgünüm balım gitmek zorundayım ve bu akşam uçağım var. Seni son bir kez görmek için bu pikniği ayarladım.

ÇOCUKLUK AŞKIM ~JK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin