MEDYA:JUNGKOOK
Jimin:JUNGKOOK Busan'a ailesinin yanına geliyormuş.
Abimin söylediği cümleyle başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Ama nasıl? Neden? Hiçbir şey olmamış gibi geri gelicek miydi? O gideli tam 5 yıl olmuştu. Beni unutmuştur bile, neden önemsiyorsam.
Min Jung:Eeeee napıyım abi, gelirse gelsin. Bunu bana neden söyledinki?
Jimin:Belki bilmek istersin diye düşünmüştüm. Dün Joon Seo ile konuşuyordum sonra konu sana geldi ve Joon Seo bana Jungkook'un bugün eve döneceğini söyledi.
Min Jung:(gözlerimi kısarak) Benim hakkımda ne konuşuyordunuzki?
Jimin:Joon Seo nasıl olduğunu sordu sadece.
Min Jung:Emin olamıyorum, umarım söylediğin gibidir.
Jimin:Hadi ama ben yalancı değilim. 😢
Min Jung:Hayır öyle demek istemedim. Neyse, benim sana söylemem gereken bir şey var.
Jimin:Hıı söyle.
Min Jung:Benim patronum Kim Soo Bin varya.
Jimin:Evet, tanıyorum. Şirketinize geldiğimde tanışmıştık. Beni çok kibar bir şekilde karşılamıştı.
Min Jung:Evet işte o. Bay Soo Bin bana çıkma teklifi etti. Ama ben bir şey demedim, kararımı bekliyor. Sana danışmak istedim. Sence ne yapmalıyım abi?
Jimin:Sen ciddi misin? Eeee böyle güzel bir kızla kim çıkmaz istemezki?
Min Jung:Dalga geçme ben ciddiyim!!
Jimin:Tamam hemen sinirlenme canım. Aslında senin adına sevindim. Eğer gerçekten seni sevip bakabileceğini düşünüyorsan geri çevirmemelisin. Tabi seninde onu karşılıklı sevmen lazım. İstemiyorsan onu nazikçe geri çevirebilirsin. Anlayacağın tüm ipler senin elinde,sen karar vermelisin. Ne karar verirsen ver seni destekleyeceğim.Abim haklıydı tüm ipler benim elindeydi ve benim düzgün bir şekilde karara varmam lazımdı.
Min Jung:Çok çok teşekkürler abi. Seni seviyorum💗💗.
Jimin:Bende canım. Yeterince geç oldu benim dinlenmem lazım, yarına bir sürü dosyam var. Sende biran önce yatarsan iyi olur.
Min Jung:Haklısın abi ben birazdan yatarım, sen önden git.
Jimin:Peki iyi geceler güzel hanım.
Min Jung:İyi geceler dünyalar yakışıklısı abimmm...Abim odasına gideli yarım saat olmuştu ama ben hala balkonda oturmuş Soo Bin konusunu düşünüyordum. Bir yanım kabul etmemi isterken diğer yanım reddetmemi istiyordu. Jungkook'a çok kızgındım ama kalbimin hala ona ait olduğunu hissediyorumdum. Soo Bin'i sadece patronum olarak görmüştüm,ona hiç sevgili gözüyle bakmamıştım ve bu bana çok garip geliyordu. Ne yapacaktım? Kafayı yemeden şu işi halletmem lazımdı. Kararımı yarın sabaha erteledim ve uyumak için odamın yolunu tuttum.
Anne ve babama iyi geceler öpücüğü verdiğime göre gidip yatabilirim. Kendimi yatağa attım ve uykunun derin kollarına daldım...
Jungkook'un Ağzından:
Ya Eun:Oğlum sakın uçağı kaçırma olur mu? Seni çok özledik.
Jungkook:Bende sizleri özledim.
Ya Eun:Min Jung ile konuştunuz mu?
Jungkook:Henüz benimle konuşmadı ama oraya gelince onunla konuşacağım. Neyse anne benim eşyalarımı toplamam lazım. Gelince uzun uzun konuşuruz.
Ya Eun:Tamam oğlum, dikkatli gel. Bye bye.
Jungkook:Bye bye.Anneler işte her zaman çocuklarını düşünüyorlar. Ailemi çok özledim. Anne sevgisi, baba hasreti ve abi şakaları. Buraya geldiğimden beri pek mutlu olamadım. Yolum hep okul ve ev arası oldu. Kendimi çalışmaya verdim ve başarılı bir iç mimar oldum. Min Jung ile hayalimiz iç mimar olmaktı. Şu an o ne işle uğraşıyor bilemiyorum ama onu özlediğim çok belliydi.
Dolabımdaki kıyafetleri hızlıca valize topladım. Ardından banyodaki bakım eşyalarımı da alıp valize koydum. Sıra çekmecelerime gelmişti. Çekmeceli açtığımda karşıma ikimizin resimlerinin olduğu albüm çıktı. Hemen elime alıp ilk sayfayı açtım. İlk resmimizi ben 12 yaşımdayken birlikte gittiğimiz dondurmacı çekinmiştik. Aahhh o günü dün gibi hatırlıyorum, bilerek yüzüne dondurma sürmüştüm ve bana çok sinirlenip benim dondurmamı yere atmıştı. Aklıma geldikçe gülüyorum😁. Bir kaç resme daha baktıktan sonra özenle valize koyup fermuarini çekmiştim. Evi son bir kez turladıktan sonra anahtarı, telefonumu, valizimi ve biletimi alıp anahtarı ev sahibine vermek için aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM ~JK~
FanfictionÇocukken daha çok masumduk.Artık büyüdük ve ikimizde birer yetişkin olduk. Acaba bu aşkımız hala devam ediyor muydu?