{-1. rész}

305 32 16
                                    

Már hetek óta kering egy gondolat a fejem körül. Mindig is érdekelt ez a téma, és mindig is szerettem volna írni róla egy történetet, de úgy érzem most állok rá készen. Mivel a hitelességre törekszem mindennek utána jártam, ami az exorcizmushoz kapcsolódik (nem horror filmek alapján), hogy a valóságnak megfelelően tudjam majd megírni. Hamarosan bele kezdek, de előtte szeretném, ha ezt a kis "elő" részt elolvasnátok. 

A történet középpontjában az ördögűzés fog állni. A lehető legkomolyabb hangvételben. Nem lesznek benne szexéhes démonok, akik megerőszakolják Jimint, nem lesz benne +18-as rész, ezt előre el szeretném mondani. Aki azért kattintott rá a könyvre, mert azt hiszi, hogy az egész a szexről szól, csalódást kell okoznom. Nem arról fog szólni. Sok könyvet olvastam ahol, a főszereplő pap és kommentekben kinevetik, ha azt mondja "Úr Jézus", latin szövegeket mond stb. Ha te ilyen vagy kérlek ne fárassz a nevetséges kommentekkel. Ezt a könyvet komolynak szánom és nem viccnek. 

Lesznek benne latin szövegek, lesz benne kántálás, hiszen az egész történet a vallás köré épül. Szeretném, ha komolyan vennétek és nem viccnek, mert nagyon sok munkám van/lesz vele, és nem viccesnek szánom a történetet.  Azt is el szeretném mondani, hogy Jimin és Jungkook nem lesznek szerelmesek, nem fognak lefeküdni. Azért mondom ezt el, mert egyel talán nem ez lesz a sztori lényege és tanulsága. 

Remélem azért van, akit érdekel az exorcizmus és annak a gyakorlata. Így a könyv ezzel fog foglalkozni és a pszichés megterheltséggel, valamint azzal, hogy ilyenkor kell lennie, valakinek akire számíthatunk.

Ha esetleg megosztanátok a gondolataitokat, ne kíméljetek. A részek pedig hamarosan érkeznek. 

ExorcistaWhere stories live. Discover now