Uagadou Afrikai Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Annak ellenére, hogy Afrikában kevesebb számú mágikus iskola van, csak egy állta ki az idő próbáját, és irigylésre méltó nemzetközi hírnevet szerzett: az Uagadou. A legnagyobb az összes mágikus iskolában, és üdvözli a diákokat az egész kontinensről. Az egyetlen megadott cím a „Hold a hegyei". A látogatók egy lenyűgöző épületről beszélnek, amelyet a hegy oldalára vezettek és ködöt vesznek körül, így néha úgy tűnik, egyszerűen úsznak a levegőben. Sokan azt mondják a mágia Afrikából származik, és az Uagadou-i diplomások különösen jól ismerik a csillagászat, az alkímia és az önfeláldozás szakembereit.
A pálca európai találmány, és bár a boszorkányok és varázslók afrikaiak elfogadták, mint egy hasznos eszköz ebben a múlt században, az egyszerűbb varázslatokat azonban egyszerűen kézmozdulatokkal, pálca nélkül hajtják végre. Ez lehetőséget ad az Uagadou-i diákok számára, hogy ha a varázstalanok előtt kell varázsolniuk, ráfoghatják, hogy csak integettek, így nincs szükség sok esetben az amneziátorokra sem.
Egy nemrégiben lezajlott nemzetközi Animágus Szimpóziumon, az Uagadou iskolai csapata nagy visszhangot vert a sajtóban, amikor szinkronizált átváltozásuk bemutatója csaknem zendülést okozott. Számos náluk jóval idősebb és gyakorlottabb boszorkány és varázsló fenyegetve érezte magát tizennégy éves diákoktól, akik elefántokká és gepárdokká tudtak változni saját akaratukból.
A tanulók Álom Üzenet útján tudják meg, hogy felvételt nyertek az Uagadou-ba, amelyet a mindenkori igazgató vagy igazgatónő küld számukra. Az Álom Üzenet akkor jelenik meg a gyerekeknek, amikor alszanak, és egy jelképet is hagynak számukra, legtöbbször egy vésett követ, amelyet a gyermek ébredése pillanatában talál meg tenyerében pihenve. Nincs még egy olyan iskola, amely ilyen módon választaná ki jövendőbeli diákjait.
Akili Ház
A legkreatívabb és legintelligensebb tanulók, nagyobb tanulási képességgel és nagyobb leleményességgel rendelkeznek az AKILI házba járó diákok. Bölcsek, határozottak, soha nem elégítik ki a tanulási vágyukat, szeretnek új dolgokat megismerni. Természetüknél fogva kíváncsiak. Az Akili hibái, a gyávaságtól eltekintve, hogy néha kicsit büszkék, mert tudják magukról, hogy okosak. Ráadásul általában kapzsiak, néha hitetlenkedőek, saját szemükkel kell látniuk valamit, hogy elhiggyék annak valódiságát, hitelességét.
Jelképe: Szfinx
Ház szelleme: Cleopatra
Szín: sárga
Elem: Nap
Virága: Gazania Linearis
Ismertebb diákjai: Archibald Lassiter (az Ősök Tanácsának tagja, kivételes vadászfelügyelő)
Mwili Ház
A vakmerő és kalandos karakterű fiatal varázslók és boszorkányok félelem nélkül és bátorsággal telve a MWILI-házba vannak rendelve. Ezek a diákok kiemelkednek abban, hogy a legbátrabb és a legrealisztikusabbak, valamint nagyon őszinték és becsületesek. A Mwili hibái az, hogy valamennyire ambiciózusak és impulzívek, mindig szükségük van arra, hogy megkapják, amit akarnak, és ha nem jön össze, vagy nem értenek egyet velük, akkor türelmetlenné válnak.
Jelképe: Kentaur
Ház szelleme: Engai
Szín: Piros
Elem: Föld
Virága: Oxalis Versicolor
Ismertebb diákja: Zahara Chike (az előző afrikai Vadász, a Bizalom Sárga Tüzének birtokosa volt)
Roho Ház
A diákok, akik leginkább barátságosak és álmodozók, a Roho házába vannak besorolva. Ők azok, akik rámutatnak arra, hogy néha hagyatkozni kell a fantáziánkra, valamint kedvesek, ragaszkodóak, hűségesek és megértők. A Roho egy másik jellemzője, hogy nagyon intuitívak, mert intelligensek is, bár az Akili-nál nem emelkedik ki annyira. Hiányosságuk az, hogy kissé zavarosak és kiállhatatlanok, valamint bizonytalanok, nehezen tudnak döntéseket hozni. Ők is egy kicsit könyörtelenek, könnyen megsértődnek.
Jelképe: Főnix
Ház szelleme: Aja
Szín: kék
Elem: Szél
Virága: Babiana Rubrocyanea
CZYTASZ
Varázslóiskolák (a Vadász és felügyelői regénysorozat világában)
FanfictionJ.K.Rowling által megalkotott iskolák kibővítve regénysorozatunkhoz. Felhasználható egyéni megbeszélés szerint, forrást - a mi profilunkat - megjelölve. (Kivéve az Oltean Mágusképző, ugyanis az teljesen saját kreálmány) Az ismert diákok egyes házakn...