'İLK MESAJ' | 1. Bölüm

9 2 0
                                    

Multimedia: Reha
Merhabaa! Bu kitabı ikinci yazışım çünkü ben daha yayımlayamadan silindi o yüzden kalbim biraz kırık ama yine de pes etmeyip yazacağım. İlk Texting denemem ve ortaya nasıl bir şey çıkaracağımı bilmiyorum desteklerinizi esirgemeyiin.
İyi okumalar <3

0580..: Merhaba

Reha: Kimsin?

0580..: Sen sana her merhaba diyene kimsin diye mi soruyorsun?

Reha: Numaran kayıtlı değil ne bekliyorsun?

0580..: Pekala.. Sakin ol

0580..: Sadece bende sana ait bir şey var ve onu sana ulaştırmak istiyorum

Reha: Bunun bir oyun olmadığını nereden bileceğim?

Reha: Ve eğer dediklerin doğruysa, bana ait olan da neyse sende kalabilir

0580..: Çok emin konuşuyorsun

0580..: Ne olduğunu merak etmiyor musun?

Reha: Dürüst olmak gerekirse...

Reha: Hayır, etmiyorum

0580..: O zaman tam bir sene önce bu gün kaybettiğin ve deli gibi aradığın annenin kolyesi bende kalabilir

Reha kişisi engellendi

Biraz da sen düşün bakalım Reha bey... Ben tam bir senedir kendimle savaş veriyordum sana yazıp yazmamak için.

Neyse ki cesaretimi toplayıp sonunda yazabilmiştim. Açıkçası üstümden yük kalkmış gibi hissediyordum.

"Balın, sen ne düşünüyorsun?" Bade'nin seslenmesiyle ona doğru baktım. Açıkçası muhabbeti hiç dinlememiştim ve Bade bunu anlayıp beni sıkıştırıyordu.

Ona soran gözlerle bakınca "Ohoo Balın hanımlar bizi dinlemiyor ki!" dedi.

Ona kaçamak bir gülüş gönderdim kendimi affetirmek ister gibi. "Şey, tam olarak ne hakkında düşünmem gerekiyor?"

"Batı Alın bizi partisine davet etti, geliyorsun değil mi?

NE? BATI ALIN MI? Hani şu Reha'nın en yakın arkadaşı olan Batı Alın?

"Geliyorum" dedim hiç düşünmeden ama keşke düşünseydim çünkü olacaklardan bihaberdim...

Balıncım keşke düşünseydin canım ama olmaz ki!
Sizce Balın'ı partide neler bekliyor?
Bu arada oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😍

FEVERAN| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin