VOTE
بەیانی
ئەوە بەیانیەکی ساردی تر بۆ هارومی سارد دەستی پێکرد
زەنگی مۆبایلەکەی هارومی لێیدا هارومی هەستا لەخەو دەم وچاوی ششت و چووە بۆخوارەوە...
"بەیانیتان باش"هارومی
"بەیانیت باش"هەموویان وتیان جگە لە ئایامی
هارومی لەسەر کورسی مێزەکە دانیشت!
هارومی لەسەر کورسی مێزەکە دانیشت...
کاتێک سەری هەڵبڕی کێ لەبەرامبەری بوو!
هارومی لەسەر کورسی مێزەکە دانیشت و کاتێک سەری بەرز کردەوە بینی ئایامی لەپێش بوو
هارومی خێرا خێرا خواردنەکەی خوارد و دواتر هەڵستا و گوتی
"پورێ کاتێک تەواو بوون ئاگادارم کەنەوە با لەگەڵتا کۆکەمەوە"هارومی بە پوری گوت و ڕۆیشت بەڵام تێبینی کرد کە ئەکێرای لێنیە...
گرینگی پێنەدا
هارومی چووە ژوورەکەی خۆی تا مۆبایلەکەی خۆی و هێد فۆنەکەی ببات...
هارومی زۆر حەزی لە گۆرانی هێمن بوو هەموو کات گوێی دەگرت...
ئەو هەست بە ئارامی دەکات کاتێک گوێ لە گۆرانی دەگری ئەو وائەزانێ بە گوێگرتن لە گۆرانی دەچێتە دونیایەکی تر...
بۆیە چوو بۆ باخچەکە و گوێی گرت لە گۆرانیە تایبەتیەکەی....هێد فۆنەکەی لەگوێ کرد...
هارومی گۆرانیە هێمنەکەی لەبەر خۆیەوە دەگوتەوە...
لەسەرەوە لە بەلەکۆنەکە کەسێک هاتە دەرەوە ئەوە...
بەڵێھ....
ئەوە ئەکێرا بوو...
ئەکێرا لە بەلەکۆنەکەی بوو کاتێک سەیری هارومی دەکرد کە جەند جوانە و چەند دەنگی خۆشە...
ئەکێرا کاتێک هارومی بینی دەستی لەسەر دڵی دانا لەکاتێک پێش بڕکێی دەکرد تا دڵی نەیەتەدەرەوە...
Akira POV
لە بەلەکۆنەکە بووم تا هەوایەک هەڵمژم سەرم بەرز کردەوە بۆ ئاسمان و چاوەکانم داخست دواتر هەوایەکم هەڵمژی....
هەستم کرد گوێم لە دەنگێک بوو کە زۆر زۆر خۆش بوو ویستم چاوەکانم بەداخراوی بمێنێتەوە چونکە بەڕاستی خۆش و هێمن بوو....
بەڵام چاوەکانم بێ ویستی خۆم کرایەوە و ویستم سەیری ئەو کەسە دەنگ خۆشە بکەم...
بەڵێ...
ئەوە هارومی بوو بەڕاستی سەرەڕای جوانیەکەی دەنگیشی خۆشە...
ئەو گوڵەکانی ئاو دەدا و گۆرانی دەوت....
YOU ARE READING
خۆشەویستە شاراوەکەمl✅✌🏻
Romanceلێرە هیچ نیە تا بۆی بگەڕێی!! ئەوەی دەیبینی خەونە!! وە تێکەڵەیەکە لە شتە سەیرەکان!! سەیر مەکە ئەگەر ناتەوێ!! نازانم کەی دەستی پێ کرد وە ناشزانم کەی تەواو بوو!!