CHaPtEr_5

444 103 16
                                    























تەق......تەق....





"هاتم....."ئایامی بە بێزاریەوە

ئایامی دەرگاکەی کردەوە....

"سڵ.......هممم........ هارومیم دەوێ"ئێلا بەفیزو وتی

"ئێلا...بەخێر بێی کچم.....وەرە ژورەوە هەندێ قسەم بۆ بکە تا هارومی خۆی ئامادە دەکات" پ.هارومی بە زەردەخەنەوە

"همم....باشە"ئێلا بیریکردەوەو دواتر ڕازی بوو

"بەخێر بێی کچم وەرە ئێرە دانیشە...." پ.هارومی بە زەردەخەنەوە

"سوپاس.."ئێلا بە زەردەخەنەوە







Harumi POV








خۆم دەگۆری کاتێک گوێم لە دەنگە گەورەکەی ئێلا بوو خێرا خێرا قژم چاکرد....

جلەکانی هارومی: چاکەتێکی کابۆیی کە وێنەی خۆری لەسەر بوو و بلوزێکی شیری و پانتۆڵێکی زەردێکی تاریک بوو...وە کەمێک قژی کۆکردبۆوە...

هاتمە دەرەرەوە لەژورەوە و ویستم لە قادرمەکان بێمەخوارەوە وداتر ویستم مۆبایلەکەم دەربێنم لەناو جانتاکەم بەڵام لێی نەبوو دواتر خێرا ڕام کرد کاتێک ئێلا هاواری کرد وتی هارومی خێراکە....

چومە ژوورەوه سەیری چوار دەورم کرد مۆبایلەکەم لەسەر جێگاکەم بوو خێرا هەڵم گرت وبەخێرای ڕام کرد لەسەر پەیژەکان بەڵام کەمێک مابوو بەرببمەوە لەسەر پەیژەکە دواتر....

یەکێک منی گرتەوە...

بەڵێ...

ئەوە ئەکێرایە...

کەمێک سەیری کردم و دواتر وتی

"ئاگاداری خۆت بە بەهێواشی بڕۆ"منیش سوپاسم کرد و ڕۆیشتمە خوارەوە...



End Harumi POV





جلەکانی ئێلا: پانتۆڵێکی ڕەش لەگەڵ بلوزێکی سادە کە ڕەنگی زەردی تاریک بوو قژیشی بەردابۆوە..





Akira POV

من دەڕۆیشتمە سەرەوە لەسەر پەیژەکان بووم هارومیم بینی کە زۆر پەلە دیار بوو لەکاتێک دا ئێلا بەهاوارەوه بانگی هارومی دەکرد وە..

هارومی بەربۆوە من خێرا گرتمەوە و پشتی کەوتە سەر قۆڵم...

بەڕاستی...

ئەو زۆر جوان بوو ئەگەر چی زۆر سادەش بوو...

ڕەنگ پێست سپییە و ئەو چاوە شینانەی...

زۆر جوانە...

کەمێک سەیری چاوەکانی یەکترمان کرد و دواتر هارومی خۆی ڕاست کردەوە و سوپاسی کردم منیش وەڵامم دایەوە وتم شایەنی نیە وە ئاگادارم کردەوە بەهێواشی بڕوا ئاگاداری خۆی بێ...

خۆشەویستە شاراوەکەمl✅✌🏻Where stories live. Discover now