CHaPtEr_22

252 56 51
                                    

VOTE!



























































































کاتژمێر 3:38شەو

ماکۆتۆ هەڵستایەوە بەکۆکەیەکی زۆرەوە هەر بەردەوام بوو لەکۆکین کاتێک دەمی گرت بوو...

تا کەسێک دەرگای ژووری ماکۆتۆی کردەوە ئەو کەسەش باوکی ماکۆتۆ بوو..

"کوڕەکم باشی؟!!"باوکی ماکۆتۆ بە نیگەرانیەکی زۆرەوە...

کاتێک ماکۆتۆ بەشێوەیەکی زۆر خراپ دەکۆکی..

"خزمەتکار!!...."باوکی ماکۆتۆ هاواری کرد..











ŦãĐâŞħÍ pǾν


لەکار گەڕامەوە وە ئەمڕۆ زۆر بیرم کردەوە لەمەودوا دەبێ بە باشی گرینگی بە کوڕەکەم بدەم ئەو تاکە یادگاری خۆشەویستەکەمە...

سەیری ژوورەکەی ئەوم کرد پاشان دەستم لەسەر شانم دانا کە شوێنی ئەو برینە کە پیاوەکانی شنایدە بە دەمانچە لە منیان دا کە هێشتان شوێنەواری ماوە...

بەرەو ژووری کوڕەکەم ڕۆیشتم تا قسە بکەین ئەگەر نەخەوتبێت..

ویستم لە دەرگا بدەم بەڵام دەستم گەڕاندەوە.... بەڵام دەنگێک وای کرد کە هەست بە نیگەرانی بکەم...

ئەو دەنگە بەرە بەرە گەورە تر دەبێ....

نـ....نەخێر...ئەوە کۆکەی ماکۆتۆیە...

ڕاستەوخۆ ڕۆیشتمە ژوورەوە بینیم هەموو گیانی ئارەقەیە کاتێک زۆر بەخراپی دەکۆکی زۆر شڵەژام و ترسام بۆیە بەرەو ڕووی ڕۆیشتم پێم گوت باشە بەڵام ئەو زۆر بە خراپی دەکۆکی بۆیە بانگی خزمەتکار و پیاوەکانم کرد تا ئۆتۆمبێل ئامادە بکەن بۆ نەخۆشخانە!!..



EnD tAdAsHi PoV








"کوڕەکەم تۆ باشی؟!!..."باوکی ماکۆتۆ نەیدەزانی چی بکات کاتێک ماکۆتۆ هەر دەکۆکی..

"بەڵێ گەورەم!!"دەستە ڕاستی تاداشی

"خێرا ئۆتۆمبێل ئامادە بکەن دەڕۆین بۆ نەخۆشخانە!!"باوکی ماکۆتۆ بە شڵەژاوریەوە

"بەڵام...گەورەم لەم کاتەدا نەخۆشخانە نیە!!"دەستە ڕاستی تاداشی بە ترسەوە...

کاتێک ماکۆتۆ بە هۆی کۆکە خراپەکەیەوە بورایەوە و کەوتە ناو باوەشی باوکی وە...

دەستەکانی بە خوێن بوو...

وە باوکی ماکۆتۆ ئەو ڕۆژەی بیر هاتەوە بۆیە بەخراپی شۆک بوو....

"دکتۆر بێنن.....بەزوترین کات"لەکۆتایی ڕستەکە تاداشی هاواری کرد

"بـ...بەڵێ گەورەم..."دەستە ڕاستی تاداشی بە شڵەژاویەوە ڕۆیشت

خۆشەویستە شاراوەکەمl✅✌🏻Where stories live. Discover now