| negyvenöt |

1.1K 36 3
                                    

Liked by: @ana_amaya, @fazo and 27 829 929 others

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Liked by: @ana_amaya, @fazo and 27 829 929 others.

@celebritynews: A tökéletes álompár, mégsem annyira tökéletes? Üdvözlünk minden kedves olvasót, a mai nap @fabianaavila és @alex_pang kapcsolatáról fogunk beszélni.
Mint minden ember aki kicsit is követte az eseményeket észre vehette, hogy valami nincs rendben kettőjük között. Fabiana az elmúlt időbe elég fura, szokatlan viselkedést mutatott a közönség felé. Érthető is azokból a kommentekből amit a párja írt a képei alá, vagy esetleg posztolt a saját oldalára. Az egyik ilyen posztjába meg fenyegetett valakit de mi mégsem tudunk róla, hogy valami történt volna. A férfi úgy tűnik nem csak hogy nem szereti a párja barátait, de mèg esetlegesen féltékeny is lehet rájuk! De mi van ha több van ennél a háttérbe?? Fabiana dos Santos Avila az elmúlt egy hónapba igen különös posztokat rakott ki az oldalára. Az egyik ilyen például az volt, mikor egy olyan képet rakott ki ahol sír, és azt írta alá hogy „ ez a kép tökéletesen tükrözi a lelki világomat".A hölgy arcát igen ritkán láthattuk a képeken és mindig hosszú ujjúba és nadrágba láthattuk. Csak nem takargat valamit? Az emberek arra tippeltek, hogy Fabiana terhes de nem erről van szó! A csapatunk utána járt a dolgoknak és megfigyeltük a lányt. Több zúzodás, karcolás, és vágás található Fabiana testén, és mindegyik különböző helyen, de egyik se úgy néz ki mintha maga csinálta volna. Igen alapos munkát végzett a hölgy a takargatás terén, mert nagyon nehezen vettük észre mi is! Minden harmad nap vagy minden héten újjab ilyeneket láttunk. Arra következtetünk, hogy a párja nem csak csupán féltékeny a lány kapcsolataira, hanem egyenesen bele bolondult és lányon vezeti ezt le. Ha ez így van és tényleg testi bántalmazásnak van kitéve akkor igen komoly következményei lehetnek a dolognak.
Ti mit gondoltok erről? Szerintetek is lehetséges ez? Véleményeteket írjàtok le kommentbe! További szép napot minden kedves olvasónak.

C O M M E N T S
_____________________________________

@user729: szerintem ez az ő magánéletük🤭

@harryfanpg: szerintem, ez amúgy elkèpzelhető!

@faceteamfp: nyilván lehetsèges, de lehet más van a háttérbe!

@fazo: remélem Zozo megmenti🥺

@fabal: én imádtam őket együtt, de ez már nem olyan mint az elején...

@alexandfab: ez teljességgel lehetetlen Alex tökéletes!! Nem lehet hogy ez történik😟😣

Instagram | Kempf Zozo ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora