Liked by: @fabianakempf and 40 719 920 others.
@zozokempf: Nem is tudom hol kezdjem. Annyi mondani valóm van.
Először is megszeretnék neked megköszönni mindent szerelmem. Mindent. A világot jelented nekem és ezt semmi és senki nem tudja megváltoztatni. Mindent megadsz nekem amire szükségem vagy, szeretsz és velem vagy több nem kell.
A szerelem egy olyan dolog ami csodálatos, de akkor még szebb ha viszont szeretnek. Egy kapcsolat az odaadásról szól, arról, hogy egy ember mit képes megtenni a párjáért, szerelméért, annak a kéréseit, igényeit mennyire tudja a sajátjai elé helyezni. Ez a dolog nem csak abban merül ki mennyire szereti egymást két ember, sokkal több. Ha szeretsz valakit bármit megtennél érte, sőt még annál is többet. Fab olyan emlékeket adtál nekem amiket soha nem felejtek el. Mikor lecsukom a szemem, téged látlak mindig. A szívem gyorsabban ver és mikor kinyitom a szemem te ott vagy velem és az idő megfagy. Az idő megáll és olyan mintha azt akarná, hogy egész életembe csak téged lássalak és én is ezt szeretném. Szeretném ha egyszer a gyerekem téged hívna úgy, hogy anya. Hogy olyan szép, eltökélt, kedves és jó szívű legyen mint te. Szeretni akarlak életem hátra levő részében és lehetőségem van rá, és ezt köszönöm. Vannak nehezebb és könnyebb időszakok az életben és ezeket veled szeretném átélni. Hogy majd együtt öregedjünk meg. Egymás mellett, két karosszékben hintázva szeretném nézni veled az unokáinkat és mikor majd meghalunk, azt szeretném hogy ha majd valaki ránéz egy közös képünkre azt mondja, igen ez az igaz szerelem, mert én ezt érzem az igaz szerelmet.
Emlékszem az első csókunkra az utcán egy lámpa pislákoló fénye alatt a belváros közepén. Az emberek és az autó elhaladtak mellettünk, de én csak téged láttalak és éreztelek. A Duna csobogott a lábunk alatt. Az ország legszebb hídjának közepén álltunk de az sem érdekelt. Csak te érdekeltél. Minden egyes pillanatunkra emlékszem és sose felejtem el egyiket sem.
Ha megbántanálak valaha is akkor csak nézz a nyakláncodra. Arra amit tőlem kaptál a születésnapodra. Nézz rá, mert az ott lóg a nyakadban a szíved mellett. Az én szívem soha nem engedne el téged.
Srácok, A szerelem gyógyíthat,a szerelem képes megjavítani a lelked. Ha valakit szerettek ne engedjétek el. Mondjátok el neki, mert ha késő akkor már nincs mit tenni. Ne szalasszátok el a lehetőséget. Sose feledjétek, hogy a feltétel nélküli szeretetnél nincs szebb. Nincs olyan dolog ami ezt felül múlja. Lehet ezer meg ezer drága köved, autód, barátod de egy olyan embert akit szeretsz, akire legjobb barátként is tekintesz semmi nem pótolhat. Semmi.
Ha ez a tökéletes élet számomra és csak álmodom sosem akarok felkelni. Az igazi kaland még csak most kezdődik számunkra Fab. A közös utunk még közel sincs a végéhez. Az elején vagyunk, minden új mégis az hogy együtt vagyunk mindent könnyebbé tesz.
Fab, szeretlek minden egyes porcikámmal. Szeretlek, most, szerettelek tegnap, és szeretni foglak örökké. ❤️C O M M E N T S
_____________________________________@fabianakempf: Zozi nincs olyan szó amivel kitudnám fejezni mennyire nagyon szeretlek🥺❤️
Hát vége...🙁
Zozo és Fabiana történetének hivatalosan is vége. Vagyis ahogy Zozo leírta még csak most kezdődik számukra az igazi kaland, de azt mi már nem követjük:(
Pfuu elsem hiszem, hogy máris vége.
Nagyon remélem hogy senkinek nem okoztam csalódást az utolsó résszel.
Köszönöm mindenkinek, aki olvasta és követte a történetet. Köszönök minden kommentet, vote-ot. Köszönöm, hogy velem voltatok. Van pár sztorim még ha érdekel titeket nézzétek meg,hasonlók ehhez. A zenét azért tettem be hátha így más hangulata lesz. Remélem tetszett nektek a könyv🥺
Még egyszer köszönök mindenkinek mindent, legyen szép napotok!❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Instagram | Kempf Zozo ✔️
RomansaInstagram sztori Kempf Zozoval! Kezdés:2020.05.21. A történet 100%-ban kitalált! Ha valami mégis egyezik a valósággal az csak a véletlen műve!!