"pdnim serius lah yeoja yang jadi ahli baru kami?!" ujar Kim Namjoon aka leader dalam BTS itu.
nasib lah SunHope Restoran ini sudah di tempah oleh bang pdnim. maka hanya ada mereka bersembilan sahaja di dalam restoran itu.
"dia sangat berbakat tahu tak. dance mantap.nyanyi apa tah lagi. rap pun boleh kan yn kan" ujar Bang pdnim memandang aku.
kalau rap ni aku tak nak riak😂aku tak konfident dengan kemahiran rap aku ni. hiks nak lawan AgustD susah nau😂
"pdnim ingat ni group girl girl ke nak masukkan yeoja? kami ni namja pdnim..." ujar seorang namja ini. aku tak kenal dia. aku hanya kenal Jung Hoseok dan Kim Namjoon itu pun sebab kawan baik neraka aku itu Yoonji.
namja yang berkata-kata tadi memandang aku tajam.
aku pun tak nak debut satu group dengan namja! namja kut bukan nya yeoja.
diorang pun tak terima aku apatah lagi diri aku ni.
"keputusan saya muktamad, dia akan masuk group ni. dan secara rasminya BTS ada 8 ahli..."
"so saya pergi dulu. saya ada hal lain.. eratkan lah hubungan silaturahim korang berlapan ye..tata" ujar Bang Pdnim lalu pergi meninggalkan aku dan tujuh orang lelaki ini.
'Yoonji! walaupun kau sahabat neraka aku,aku perlukan kau sekarang ni! diorang seram wei! help me!' jerit aku dalam hati.
"aku nak kau tarik diri perempuan. aku tak nak kau masuk dalam kumpulan ni. lagi bagus kalau kau tarik diri dari big hit ent terus." kejam nya kata-kata namja ini.
aku hanya mampu terdiam dan tertunduk ke bawah. ingat nak aku balas apa? tak pasal aku jumpa dinding putih je nanti kalau balas ni.
"hyung, kita bagi jelah peluang dekat dia. mana tahu Army akan suka" ujar Hoseok. aku cam dia. huaahh Yoonji aku berterima kasih pada kau hoseok husband kau ni sangat lah baik!
"7 bulan. aku bagi 7 bulan je lepas tu keluar dari group ni" selesai sahaja namja itu berkata dia terus keluar dari restoran. semua member dia tengok kawan diorang keluar.
"hyung ikut dia dulu..korang makan lah" ujar Namjoon turut sama mengikut langkah namja yang kejam itu.
💜TBC💜
|Vote and comment|
|Follow my acc||방탄소년단|
YOU ARE READING
Im 8th BTS Members [Imagine]
Short Storyimagine diri anda menjadi member BTS yang kelapan! adakah mereka boleh menerima diri anda atau sebalik nya? ermm nak tahu? sila baca jangan lupa tekan butan vote. anda tekan vote bts akan masuk dalam mimpi anda🤣 author by: @dreamin_eunra