aku berada di hadapan dorm baru aku. nasib lah aku dapat pujuk bang pdnim untuk beri aku dorm ini. walaupun berada di bawah dorm BTS aku tak kisah asalkan bukan satu dorm dengan diorang.
(bayangkan dorm korang macam tu)
aku mengeluh perlahan bila ingat balik pertemuan dengan group baru aku semalam.
aku turut takut kalau 'askar' diorang tu tak suka aku. aku maksudkan ARMY nama fandom group diorang.
"aku kena berlatih bersungguh-sungguh dan pastikan diorang semua kagum dengan bakat aku" ujar aku bersemangat di hadapan pintu dorm aku.
tanpa aku sedar ada satu figura memerhatikan aku. dia tersenyum kecil memandang aku yang tiba-tiba buat 'gila' di hadapan dorm aku.
"semangat nya awak,.. kenapa tak masuk dorm awak lagi?" aku menolehJung Hoseok!
aku tergaman dan terkaku. dalam kepala aku, aku memarahi diri ku yang buat 'gila' tadi.
lain kali sila ingat nak buat 'gila' dalam dorm wahai yn!
"err..saya ..nak masuk.lah ni..terlupa password dorm ni" ujar aku gugup sebenarnya malu.
Hoseok hanya tersenyum kecil.
"nama saya Jung Hoseok, awak boleh panggil saya Jhope" ujar si 'harapan' maksud aku Jhope itu.
"saya minta maaf bagi hyung saya Min Yoongi tu. mulut dia memang takde lesen. dia main cakap je..maaf tau pasal semalam"
Yoonji aku setuju kalau kau nak buat 'harapan' kau ni jadi suami. dah lah baik! lepas tu sanggup minta maaf bagi hyung dia yang kejam tu.
okay aku dah kenal namja kejam tu Min Yoongi. aku kena blacklist dia dari hidup aku ke? dia macam 100% tak suka aku.
"saya okay je.." balas aku walaupun hakikatnya aku nak sangat pukul Yoongi itu dengan tukul kumamo biar puas!
"err..saya masuk dulu..selamat malam" ujar aku lalu terburu-buru masukkan kata laluan.
"goodnight new member. jangan terlepas practise esok tau" ujar Jhope dan aku hanya sekadar tersenyum kekok lalu masuk ke dalam dorm aku dan menutup pintu cepat.
Jhope sekadar tersenyum kecil melihat telatah aku. Jhope pun menuju ke dorm nya yang berada di atas tingkat 3. dorm aku berada di tingkat 2.
bagi aku Jhope sahaja yang boleh terima aku sekarang ni sebagai ahli BTS yang baru.
💜TBC💜
|vote and comment!!|
|follow my acc||Rapmon|
YOU ARE READING
Im 8th BTS Members [Imagine]
Short Storyimagine diri anda menjadi member BTS yang kelapan! adakah mereka boleh menerima diri anda atau sebalik nya? ermm nak tahu? sila baca jangan lupa tekan butan vote. anda tekan vote bts akan masuk dalam mimpi anda🤣 author by: @dreamin_eunra