|BTS Dorm|
entah macam mana aku boleh tercampak masuk sini. aku nak balik dorm aku! katil aku dah memanggil-manggil dah dari tadi.
bang pdnim pun satu dah tahu dia masih kekok dengan diorang masih lagi nak eratkan hubungan silaturahim dia dengan diorang.
7 bulan je yn. lepas tu kita blah. baik aku cover lagu je senang. kenapa aku terjebak dengan diorang.
"kamu punya comeback stage lagi 2 bulan, jadi pastikan kamu berlatih dan rehat secukup nya.. dan saya plan nak buat solo stage untuk Jimin dan Yn lagu Lie... jadi saya nak korang berdua berlatih ye" ujar bang pdnim.
aku silap dengar ke tadi?! aku dengan park jimin?! ini mimpi je bukan?
namja bermata sepet itu memandang aku. aku hanya mampu menunduk. kenapa pdnim kejam dengan diri ku. huahh. saya ngadu dengan bapak jyp nanti ehrrrr😂
"saya balik dulu.. kamu yn duduk lah lama sikit eratkan sikit hubungan dengan diorang..jumpa kamu esok!" ujar bang pdnim lalu keluar dari dorm bts.
bang pdnim tunggu saya post patung ironman biar dia rosakkan rumah bang pdnim😂😂
"makan lah banyak lagi yn" ujar Hoseok memberikan sekeping pizza lagi kepada aku.
"hyung,chim nak cakap dengan dia sekejap boleh tak?" tanya Jimin pada Hoseok. "kenapa tanya hyung, tanya lah tuan punya badan ni" ujar Hoseok ketawa kecil.
Hoseok jangan sampai aku suruh Yoonji culik kau.
"yn? jom sekejap je" terus Jimin tarik tangan aku mengikut nya ke bilik nya.
bilik Jimin ada balkoni. mereka berada di situ.
"pasal dance tu.. kau pernah tengok? atau berlatih?" tanya Jimin "err..pernah..pernah tengok.. pernah dance jugak tapi ermm x lah mahir mana.." jawab aku gugup. macam mana tak gugup namja depan aku ni nampak seram.
Jimin ketawa kecil. eyes smile dia comel!!!!
"jangan lah takut, chim bukan nya hantu" ujar Jimin dengan gaya imut.
Bagi aku guni guys! aku nak guni anak park ni! dia dah letupkan hati aku ni! kurang ajar kau anak park😭
aku berikan senyuman kekok.
"park jimin! panggil chim oppa, hari tu chim tak kenalkan diri elok-elok" ujar Jimin menghulurkan tangan. aku menyambut "yfn, chim oppa boleh panggil kita yn" balas aku tersenyum kecil.
"esok kita berlatih lagu Lie tau...kajja nanti Hoseok hyung tanya kenapa lama sangat" ujar Jimin. aku hanya mengangguk kecil.
"minta maaf pasal yoongi hyung, dia memang hati batu tapi nanti lama-lama dia okay lah. jangan ambik hati pasal apa dia cakap hari tu tau" ujar Jimin lagi.
dalam hati aku mengeluh. aku harap yoongi dapat terima aku. harap lah.
💜TBC💜
|VOTE AND COMMENT!|
|Chimchim|
YOU ARE READING
Im 8th BTS Members [Imagine]
Short Storyimagine diri anda menjadi member BTS yang kelapan! adakah mereka boleh menerima diri anda atau sebalik nya? ermm nak tahu? sila baca jangan lupa tekan butan vote. anda tekan vote bts akan masuk dalam mimpi anda🤣 author by: @dreamin_eunra