Il urasc

861 17 1
                                    

Uneori lucrurile devin neaşteptate şi nefavorabile pentru tine,dar ar fi mai bine să mă prezint mai întîi!

Eu sunt Amo.Duc o viata de adolescenta.Mai sunt si tocilara scolii si este un lucru neobisnuit,deoarece fratii mei -Andrei si Alex,sunt cei mai populari baieti din scoala.

-Amo,cina este gata in 10 minute.

In sfirsit ! Era si cazul! Dar nu este mare cina o pizza comanata.La masa erau minunatii mei fratiori:

-Amo,esti cea mai minunata surioara...

-Ia-ti singur o felie de pizza,Alex.

-Tocmai marele Alex a fost refuzat.Asta trebuie de filmat imediat!intervine si Andrei.

-Amo....Stii cite as face eu pentru tine?

-Ai ucide o musca!Am spus sa-ti iai singur!

Dupa "minunata si delicioasa pizza" m-am ridicat in camera mea.

&Ziua urmatoare&

Ma ridic lenesa din pat.Linga masina ma astepta Alex.M-am urcat in masina.Desigur că pe tot parcursul drumului a fost o linişte plăcută.Serios!Despre ce poţi vorbi cu fratele tău mai mare!

Am ajuns repede la scoala.

-Pa,Alex!Ne vedem aici la 14:30.

-Asculta,Amo.Astazi acasa te vei duce cu vecinul nostru,Max.

-Suuupppeeeerrr!!!!defapt il uram pe tipul ala.In fiecare noapte dadea muzica la maxim si nu puteam sa dorm.OH!

LA 14:30 eram in parcare,dar Max s-a gindit sa apara la 14:50.Oh! Il urasc!!!

-Aaaa..Esti deja aici?

-Da.Si tu trebuia sa fii aici la timp.

M-am urcat in masina.Deasemenea aceiaşi linişte plăcută!Serios!Despre ce poţi vorbi cu vecinul pe care îl urăşti?

Am ajuns in sfirsit acasa.

-Un simplu multumesc ar fi de ajuns!

-Mersi.Pa!

Am intrat in casa.Pe masa am gasit un biletel:
Draga Amo,
Am plecat la matusa ta care este in spital si voi veni in 7 zile.Fratii tai vor sta cu tine.
te pupa MAMA!!!

SUUUPPPEEERR!!!Casa este a mea,deoarece fretii mei sunt plecati.Yupiii!!!!!

N/A Salut!Stiu ca este scurt,foarte scurt,dar va fi mai bine,promit.Mersi ca-mi cititi prima carte.

Ce face dragostea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum