Am luat două boluri cu popcorn şi Daniela a luat păharele cu suc natural.Ne-am ridicat la mine în cameră şi am deschis laptopul.
-Şi la ce ne uităm?
-Poate la ceva romantic,dar trist.
-Vrei să plîngi?
-Da.
-Romeo şi Julieta?
-Îmi citeşti gîndurile.
-Poate pentru că sunt la fel.
-Porneşte o dată!
-Fiţi gata...şi...start!spun apăsînd pe butonul de pornire.
Eram pe la jumătate de film şi plîngeam amîndouă de Doamne fereşte.După film au urmat secretele.
-Şi cum îţi merge cu Max?
-Nu-mi merge!
-De ce ?
-Mai bine spune tu de cine îţi place.
-Păi...ştii băiatul cela Victor...cel mai bun prieten al lui Max?
-Mda...Am vorbit de cîteva ori...
-Păi de el...
-Ohohoho!!!
-Dar să nu spui la nimeni!îmi spune ameninţătoare.
-Doamne fereşte!mă prefac eu speriată,deşi în mintea mea deja apar nişte gînduri gen Amo Cupidonul."Oh!Dragilor!O să fiţi împreună,vă promit!"
Ziua următoare nu-mi găseam locul de cîte idei aveam ca să-i cuplez pe cei doi,dar tot una era ceam mai bună.
Oh!Dragilor!Nici nu o să ştiţi ce a dat îm voi!
Eşti malefică!
Ştiu!
Însă pentru asta o să am nevoie de ...Max...
Rabdă,scumpo.Doar puţin şi vei scăpa!Mă încurajez singură îndreptîndu-mă spre o bancă pe care se afla Max.
-Max.
-Amo,stai să-ţi explic...
-Acum am nevoie de altceva.
-Dar...
-Victor.Este cel mai bun prieten al tău,aşai.
-Mda...
MAX POV.OH!Doamne!Oare îi place de el.Nu,nu,nu! E imposibil!
-Poţi să-mi spui ceva despre el?aici faţa mea a picat.Nu-mi vine să cred că-l place.Nu!Dar poate e altceva la mijloc...
-Păi are 17 ani...şi e născut pe 15 ianuarie...
-Dar cum este personalitatea lui?
-Păi...este foarte vesel şi prietenos.Mereu mă ajută...şi cred că îi place de o fată...de 16 ani...
Speram că poate asta o va convinge să nu-l placă,dar deodată cum a auzit asta ochii ei au strălucit de bucurie.Oh!Nu!Îl urăsc pe victor!
Eşti gelos,frate!
Ştiu...adică nu sînt gelos!!!!!
Măi!Ce aveţi voi toţi cu gelozia asta.Recunoaşte odată şi gata!
Nu.
Eşti încăpăţînat ca dracu'.
Eşti o parte din mine!
Mda...Ar fi mai bine s-o întrebi de ce are nevoie de informaţiile astea.
Ai dreptate.-Pentru ce ai nevoie de astea?întreb ridicînd o sprînceană.
-Vreau să afle despre o anumită dragoste.Dar ce.Eşti gelo?
CITEȘTI
Ce face dragostea
RomanceCe face dragostea?Sau mai bine zis:Ce poate face? Poate aduce bucurie,lacrimi de fericire sau amintiri frumoase. Poate aduce tristete,ura si amintiri urite. Sau pur si simplu le poate aduce pe toate odata.