Raceala

221 10 0
                                    

  Oh,Doamne!Chiar cint trebuia sa mergem la bunici de Craciun m-am imbolnavit.De ce????????!!!!!!!!!

Parintii au coborit in hol cu tot cu bagaje.

-Draga mea,imi pare atit de rau ca ai racit!Noi o sa stam la bunica 1 saptamina.Sa ai grija scumpo!imi spune mama sarutindu-ma pe frunte.

-Bine,mama.Am vrut sa merg si eu cu voi,dar...Nu am noroc.

-L-am sunat pe Max si el va sta cu tine.

-Poftim???!!!

-Draga.Nu poti sta singura,mai ales cind esti bolnava.

-Dar mama...

-Noi trebuie sa plecam.

-Oh!Bine!Papa.Va iubesc mult,mult!

-Si noi pe tine,scumpo!

   A urmat o imbratisare de familie calda.Deodata,cineva suna la usa.Mama merse sa deschida,iar eu m-am asezat pe canapeaua din living.

-Buna ziua.

-Oh!Max.Intra!Noi plecam acum.

-Bine!La revedere.

-Amo sa ai grija!!!

-Bine,mama!strig eu si ma indrept spre camera mea.Usa s-a inchis,semn ca familia mea aplecat si Max este aici.

-Amo,unde esti?!

-Poti sa plecima simt bine!

  Max deschise usa camerei mele si veni si se puse pe marginea patului,eu fiind sub plapuma.Max isi puse mina la mine pe frunte.

-Daca tu crezi ca esti bine cind ai febra,atunci esti bine.Insa eu cred cu totul altceva.

  Max esi si se intoarse cu o pastila si un pahar cu apa.

-Bea asta,spuse si-mi intinse pastila.

  Am dat cu capul in semn de -da- si am baut pastila.

-te doare gitul?

  Am dat din nou in semn de -dad-.Max se apleca deasupra mea vrind sa ma sarute,dar am intors capul intr-o parte.

-Nu face asta.

-De ce?

-Pentruca nu vreu sa te imbolnavesti.

-Eu nu sint impotriva,atita timp cit stiu ca pot sa te sarut.

-Iar eu da.

   Max imi prinse miinile si le duse deasupra capului,apropiindu-se de buzele mele.Urma un sarut pasionat.

  Toata ziua mi-am petecut-o in pat,deoarece Max nu ma lasa sa fac nimic.Seara am adormit cu gindul la parintii mei care sunt departe.
MAX POV.
 Se pare ca Amo a adormit.Sunt foarte fericit ca parintii ei ma plac si vor sa fim impeuna.Noaptea,insa,a fost grea ca dracu'.Amo statea la mine in brate.Pe la orele 11:25 a inceput sa ma stringa din ce in ce mai mult in brate.Simteam cum tremura.Peste vrio jumate de ora iesi din bratele mele si dadu plapuma la o parte,apoi iarasi tremura,apoi iar ii era cald si tot asa toata noaptea.Dimineata s-a trezit foarte obosita.Era palida si arata de parca nu a dormit toata noapte.Si eu eram mai odihnit ca ea.

-Cum ai dormit,raza de soare?

-Rau de tot!

-S-a intimplet ceva?o intreb ingrijorat.

-Un cosmar...spune Amo si pe obraz i se preling citeva lacrimi.

-Hei!Pui,nu plinge!A fost doar un cosmar!spun si o imbratisez,mingiindo protector pe cap.

-Doar un cosmar...spune Amo si adoarme la mine in brate.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
N/A Hei1Stiu ca e scurt si ca am pus tirziu,dar cu scoala nu am timp.Cred ca urmatorul capitol il pun miine ori simbata ori cite un capitol in ambele zile.O sa vad.Papa!

Ce face dragostea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum