Am intrat in casa cu un minut inainte de sunet.Huh!Am noroc azi,cred...Profesorul intra in clasa fiind urmat de un baiat.
-Elevi,el este noul vostru coleg.
-Salut!Ma numesc Antonio Mixoridde.Am 16 ani si sunt fericit ca voi fi cu voi in clasa.Sper sa fim prieteni.
Baiatul avea par blond si ochi albastri,iar zimbetul...de milioane.
Max nu va fi incintat de el.
Oh!Mai taci!
Spun ce-i drept!
Mh...Antonio veni si se aseza linga mine.
-Salut!
-Buna,spun eu sec,dar calm.
-Cum te numesti?
-Amo...
-Frumos nume.
-Mersi!
Toata lectia Antonio nu-si lua ochii de la mine.Oh!Ce sa-i faci daca i-am picat cu tronc.La recreatie,care a venit foaaaarte greu,am mers la dulapul meu.Cin l-am deschis a cazut o scrisoare:
Draga Amo (aici m-a pufnit risul cu lacrimi,cica draga...)
Te astept in curtea din spate unde nu vine nimeni,niciodata.Nu da doamne sa lipsesti.Cred ca multi se vor intreba cine esti,de ai fost luata in brate si dusa in curtea din spate de un baiat chipes ca mine.
<Iubitul tau>Max!Si asta m-a lovit.Nu ma puteam opri din ris.Am mers in curtea mea unde desigur ma astepta Max.
-Si de ce m-ai chemat,baiatule chipes?
-Vad ca ai citit bine scrisoarea mea.
-Greu de evitata cind a cazut din dulapul meu.
-Uite,Amo.Stiu ca ma urasti,ca nu ma crezi ca te iubesc,dar ai vrea sa mergi cu mine la o intilnire?
-Nu...
-Te rog.Doar una.
-Nu...as putea refuza!
Max ma lua in brate.
-Nu am aer!!!
-Scuze!
M-am indreptat spre clasa.In cadrul usii era Antonio.Am dat sa trec,dar imi bloca intrarea.
-Si ce ar vrea sa insemne asta?!
-Te plac.Vrei sa fii iubita mea?
-Uite,Antonio...
-Niciodata!!!spuse Max din spatele meu.
-Tu cine mai esti?
-Iubitul ei.
-Nu esti iubitul meu!
-Dar,draga!!!!Avem azi intilnire.
-Ai intilnire cu el?
-Da.
Antonio se dadu din cadrul usii si am trecut.
-Te iau la 17:30,iubito!
-In primul rind-ok,in al doilea-nu sint iubita ta!
-Nu inca,iubito!
-Ohhh!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------N/A Salut!Stiu ca am postat greu,dar cu sarbatorile astea nu prea am timp.Dar ma este o saptamina pina la scoala si o sa postez mai des(sper...).Urmatorul capitol va aparea la 20 vizualizari,dar va rog lasatimi macar un com...Va roooooog!!!!!Plizzzzz!!!!Amropo:felicitari cu sarbatorile.Va doresc sa gasiti pe wattpad multe carti interesante,sanatate si succese ca sa le puteti citi si parintii sa va permita sa o faceti,si fie ca Mosu' sa-mi aduca cit mai multe vizualizari si stele si comuri si cadouri si de toate.PAPA!
CITEȘTI
Ce face dragostea
Roman d'amourCe face dragostea?Sau mai bine zis:Ce poate face? Poate aduce bucurie,lacrimi de fericire sau amintiri frumoase. Poate aduce tristete,ura si amintiri urite. Sau pur si simplu le poate aduce pe toate odata.