18. BÖLÜM

44 7 52
                                    

Merhabalar çaklıtlı sütlerim

Bugün bilinmeyenden yani Çağrı malından Masal kızımıza olan minik bir sürprizini görücez veeee bölümün bir kısmı Zeynep hanımdan gelcek.

Çağrı: Ben neden mal oluyorum

Masal: Ben mi olsaydım¡¿

Hihihi kavga kavga

Neyse bu bölüm zynsdpkr ye ithaftır.Eğer ithaf isterseniz lütfen yazın ;)

                     ■■■■■■■■■■■■■
"Bakışmayı kesin artık" diyen Beto'yu duyunca "kıskanma çalış seninde olur" dedim ve güldüm.Çağrı kulağıma eğilip "Sana minik bir sürprizim var."dedi.Merakla ona bakıp"Neee"dedim.Sonra ise bana hiçbirşey söylememiş gözlerime bi bez bağlayıp beni arabaya götürdü.Sonra ise biryere geldik

Allah aşkına mantık arıyorum bulamıyorum bu ne.Bu nasıl bir anlatış.

İçsescikciğim canım Selahattin zaten isminde erkek ismi gibi jdbjdbd

Randomlu nasıl gülyon

Ben gülebbilirim.Ama sen yapamazsın.Hıh.

Biz yürürken.Çağrı"Ayakkabılarını çıkarsan iyi olur sanki"dediğinde.Eğilip ayakkabılarımı çıkardım.Sonra onları Çağrı aldı.Ayaklarımın toprakla buluşmasıyla sahile geldiğimizi anladım.

Biraz daha ilerleyince beni yere oturttu.Sonra gözlerimi açtı.Etraftaki ışıklarla gözlerim kamaştığından gözlerimi kapatıp açtım ve etrafa baktım.Inanamıyorum.Oha.Etrafta dido trio dolu renkli poşetler,nutella dolu kutular,Çikolata-meyveli tarzı pastalar.Ayhhh acıktım.Ben transa girmiş gibi etrafa bakarken Çağrı konuştu."Sana 1 poşet dido getirdiğimde bir tane fotoğraf atmıştın'Cevapsız Çağrı bana 1 poşet dolusu Dido Trio almış' diye.Yani o nasıl bir lakaptır onuda anlamadım ama neyse.Bende o fotoğrafın altına aklıma bir fikir geldi yazmıştım.Aklıma bu gelmişti.Beğendin mi?" Dedi.Ben şaşkınlık ve mutluluk karışımı bir ifadeyle başımı sallayınca.Gülümsedi ve yanıma oturdu.Sonra ben pasta yedim.Dido Trio yedim.Aslınsa hepsimden yedim ama neyse.Bir kaçını oradan dönünce evde yatağının altındaki başağa koydum ve mutlu bir şekilde uykuya daldım...

Zeynep'ten

Sabah alarma uyandım.Bune yav alarmını kim değiştirdi.Alarmım yerine 'Adana Merkez' çalıyordu.Allah belanı vermesin Doğuş.Ben hemn yataktan kaltım ve mutfağa koştum.Bir sürahi alıp içine su doldurdum.Doğuş'un odasına gittim ve kafasından aşağı hiç düşünmeden suyu boşalttım.Sıçrayarak uyanınca"Alarmımı niye değiştiriyon mal"etrafa masum masum bakmaya devam ederken"Ne alarmı yav"dedi.O anda kafama dank etti.Masalllll.O yapmıştı.Çünkü ben Doğuş'u tanıyordum.Hiç birşeyden haberi yoktu.Anlamıştım.Koşarak yinesu doldurdum.Ve aynı şekilde koşarak Masal'ın odasına gittim.Uyanıktı.Kalktı ve koşarak kaçmaya başladı.Ben arkasından"Buraya gel kaçma"diye bağırdım.O sırada tuvalete kaçtı.Koşup kapıyı açmaya çalıştım.Kilitlemişti."Tamam affettim.Çık artık"dedim.Kilit sesi gelince.Kollarımı açtım.Geldi ve sarıldı.Sonra arkasından hafifçe üstüne giydiği şeyi öne doğru çektim.Sonra da suyu boşalttım.O huylanıyordu.Ehe ehe ehe.Koşarak üstünü giyinmeye gitti.Bende odama gittim ve okul kıyafetlerini giydim.

Mutfağa gidince hızlıca kahvaltı yaptım.Hoca'erken gelin gelmeyeni sınıfta bırakırım'demişti.Koşarak okula gittiğimde birinin bana çarpmasıyla.Bağırarak"Önüne baksana bee"dedim.Oda bana cevap olarak"Asıl sen önüne bak kuş boku"Ne kuş bokumu Hahaha.Ne kaa komik.Yüzüne baktım ve gülümsedim  sonrada"Ah teşekkürler o senin bokluğun"dedim.O bana şaşkınca bakarken.Omzuna çarparak.Sınıfa gittim.Okul koridorlarına bakınca sanırım ilk kez kimse yoktu.Lan okulda sadece neden 10. Sınıflar olur ki.Sınıfa gidince öğretmen bir süre sonra gelmişti.Sonra sınıfa başka biri geldi.Bahçedeki çocuk.Sınıfa gelip kendini tanıtınca.Benim yanıma oturdu.Benim.BENIM.Neyse bu kadar abartmaya gerek yok.Sonra Ban elini uzattı ve"Merhaba ben Burak"dedi.Bende elini sıktım ve"Bende Zeynep"dedim.

                       ■■■■■■■■■■■
Bu kadar.Yorum yapın noluuuur

Burak

Karakterler:Baybay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karakterler:Baybay

Seviliyorsunuz çaklıtlı sütlerim GuduBay🖤🖤

Anonim'im | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin