Selam bu bölüm Darci45e ithaftır.Ithaf isteyen yazsın.Neysem bölümde küçük(!) bir süprayzım var.Neyse bolümcüğumüze geçek.
Medya: Karakterler(Kesinlikle anlamamıştınız)
■■■■■■■■■■
Beto'dan(He Beto'dan)Sabah yani saat 2 ne kadar sabah sayılabilirse.Neysem uyandım işte neyi uzatyosam.Lavoboya(Nasıl yazıldığını unuttum)gittim.Yüzümü yıkayıverdikten sonra dişlerimi fırçalıyıverdim.Odama gidip unicarnlu pijamamı(tulum olan) çıkarttım.Sonrada dolabımdan aldığım mor t-shirt ve siyah kot pantolonu giydim.O anda telefonuma mesaj geldi.Telefonu şarjdan alıp kilidi açtım.Şifrem ne bilyonuzmu.Tabikisi bilmiyonuz şifreeeeeem...
Tabiki söylemicem ben malmıyım.Öyleyim ama ya telefonumu alıp şifremi bildiğiniz için kolayca açıp ifşalarımı paylaşırsanız...
Neyse ben size güvenyom.Şifrem 'ŞİFRE' ne yani şifrem şifre işte Allah Allah.
En son mesaja bakıyordum dimi Doğuş atıvermiş.
Doğu: Gız uyandın mı?
⬆️
Ş'yi yazmaya üşenen bir adet BetoSiz: He
Doğu: Bugün biryere gidek miii?
Siz: Söyle bizimkilere
Doğu: Hmm...Şey...Sadece ikimiz
Siz: Niye lan
Doğu: Çağrı ve Masal buluştu.Zeyno dışarı çıktı yanlız kaldım lan
Siz: Tamam gel al beni
Doğu: Lan üst kattasın
Siz: Yanlız kal o zaman amk
Doğu: Tamam gelyom
Doğuş'u görüldüde bırakıp çantamı aldım içine cüzdan,telefon vb. aldım.Kapı çalınca gidip kapıyı açtım.Çook şey olmuş lan...şey...Yağuşuğlu.
■■■■■■■■■■■■■
Lunaparka geldik meraklı melahat gencolaaaar.Biz eğlenirken midem acıktığım hakkında sinyaller verdi. Doğuş'a seslendim bende "Doğuş lan acuktum" oda "Bindeeeee" didi.Sonra "Son kez dönme dolaba binek" dedi Doğuş.Kafamı salladım ve dönme dolaba bindik.En tepedeyken dönme dolap durdu...Durdu tepedeyken dolap en dönme...Dolap tepedeyken en dönme durdu.LAN DÖNME DOLAM DURDU HEMDE EN TEPEDEYKEN.BU SIÇTIĞIMIN RESMİDİR DOSTLAR.Nefesim daralırken bir pankart açıldı üstünde 'Sevgili olak mı yav?' yazıyordu.Altındada 'Doğuş' yazıyordu.Doguş bana bakarken bir yandanda kapalı alan fobim yani klostrofobim(umarım doğrudur)olduğundan nefesim daha da daraldı.Zar zor "Doğuş benim klostrofobim var" dedim ve sonrası karanlık...
°°••○○●●□□■■□□●●○○••°°
Beto'dan Devamqe
Gözlerimi hafif araladığımda beyazlıkla karşılaştım.Aha ölmüşüm.Yok lan tamam tavanmış yanımda Doğuş elimi tutmuş oturuyordu.Lan hastanedeymişiz.O an Doğuş'un sevgili şeysi geldi aklıma.Gözlerim hepten açıkken Doğuş'a baktım."Doğuş..." dedim ve devam ettim "Kabul ediyorum" dedim.Doğuş anlamayarak bakınca "Sevgili olma teklifini" dedim.Doğuş ayağa kalktı ve "Hadi be" diye bağırdı.Sonra da dans etmeye başladı.Gerizekalı.Bir hemşire gelmiş ve sessiz olmamızı istemişti.Doğuş bağırarak şarkı söylediği için tabikisi."Doğuş ben açımmmm" dedim m harfini uzatarak.
□□■■♤♤♡♡♤♤■■□□
Hastaneden çıkmış kocaman bir alışveriş merkezine gelmiştik.Biz yemek bölümüne giderken Doğuş "LAN O ZEYNEP Mİ?" diye bağırdı.Sonra yeni idrak etmiş gibi devam etti "LAN KİM O PİÇ ZEYNEP'E SARILIYOR" eyvah neler oliii...
■■■■■■■■■■■■■
Bölüm biter bu bölüm özetle ne oldu bizim ponçik,mütüşümükemmel,yağuşuğlu,tatlı Doğuş'umuz Beto'ya sevgili olma şeysi etti.Sonra Zeyno ve birini sarılırken gördü.Size ufak bir bilgi Doğuş gerçekten kıskanç yani bazı konularda.Beto: Sen benim sevgilimemi yavşıyon lan
Doğuş: Senin sevgilim diyen ağzını yerim
Zeyno: Oha sevgili mi?
Doguş: Senle sonra hesaplaşıcaz şimdi bir konumuz var Ravza iyi misin lan bana mı yavşıyon
Efenim ne dedin?🤨
Çağrı: Lan şu kızı sinir etmeyin bakın öldürecek gibi bakmaya başladı.Sizi 40 yerinizden bıçaklayıp erkek kız fark etmez.Gelinlik giydirir.Uçurumdan atar bu
Ayy tşk Çağrı beni çok iyi tanyon
Beto: Sustum.
Doğuş: Ben seni korurum.
İlk seni öldürürüm:)
Doğuş: Vazgeçtim koruyamam
Burak: Çok psikopatsın vay cağına harikaa
Tşk Burkican
Burak: Burkican🤨
He
Masal: Bir uyutmadınız yav
Canım Masal git zıbar döverim.Seni seviyoree
Çağrı: Masal'ım aradan sıyrılak gel yoksa her an ölebiliriz
Neyse bay ponçikilata okurcuklar
Karakterler: Gudubay
Masal: Bir siktirin gidin yav size demiyorum okuyucular
Ha?
Çağrı: Uyku sersemi o uyku sersemi
Sizler: Ne yaşanyo lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim'im | Yarı Texting
De Todo■■■■■■ 0538*******=Beni nasıl kaydettin Masal'ım? Masal=Kayıtlı değilsin ki. Masal=Ama sana sorabilirim. Masal=Seni nasıl kaydetmemi istersin anonim bey? 0538*******=Beni 'Anonim'im' diye kaydetmeni istiyorum Masal'ım.Lütfen beni böyle kaydet. ...