No, hát.. Ide is elérkeztem. Merek írni egy bejegyzést a helyzetről :,) Tehát.
Gondolom láttátok, hogy ezen könyvem nem igen frissül. És nem is fog. Szimplán változnak az emberek, érdeklődési körök, gondolatok a világmindenséggel kapcsolatban. Tehát változtam én is. Egyszerűen nem tudom szeretni ezt a könyvet így, ahogy most van. És már nem is vagyok olyan hű de nagy a.r.m.y., hogy fanfictiont írjak.
Az ötletét ennek a könyvnek nagyon megszerettem, de a megvalósítást, ezt a nyögve-nyelős fogalmazást, ezt a törekvést arra, hogy minden mondat tökéletesre sikeredjen.. Én nem ilyen vagyok. Vagyis ilyen voltam.
Remélem így is kaptatok egy rövid, de kerek történetet. Hát, kereknek nem kerek, de minek van a képzelőerőtök, ha nem tudjátok kitalálni a végét? :,)
Ha már itt tartunk, szeretnék pár dolgot megosztani magamról. Elképesztően nagy a megfelelési kényszerem volt, ezért egy résszel el tudtam bíbelődni napokat. Arra mentek el napjaim, hogy igazodjak az emberek ízléséhez, hogy hatszázszor újraolvassak egy fejezetet csak azért, hogy kifogásolhatatlan legyen. És nagyon sok mindent nem írtam le, amit szerettem volna, de nem mertem.
És megváltoztam. Lehet, hogy az, hogy máshogy írok, csak kis része a személyiségemnek, de sokat jelent, hogy van pár ember, akit úgy is érdekelnek az írásaim, hogy megmutatom rajta keresztül magamat.
Ezt a profilt annak idején azért hoztam létre, hogy felfuttassak egy könyvet. Pont ezt itt. Mert szükségem volt a figyelemre, de ezt sosem vallanám be. Most is szükségem van rá és csak ezért fogom reklámozni a másik profilom.
Igen, ilyen pofátlanul szükségem van szeretetre :,) Hajaj, komolyan rosszul érzem magam, hogy ezt le mertem írni :,p De már itt vagyunk, a franc fogja kitörölni.
Ezt a könyvet nem törlöm le, mert nem látom értelmét. Voltak, akiknek tetszett. Hiába egy sötét folt nekem, hiába esik rosszul visszaolvasnom. Ha másnak örömet okoz, ki vagyok én, hogy letöröljem?
So.. igen.. Találkozunk valamelyik másik profilomon, legyek éppen Lemon, vagy Lilith. Remélem felismertek majd :3
EZENNEL A SWEET BLOOD MIZÉRIÁT HIVATALOSAN IS LEZÁROM!
YOU ARE READING
Sweet Blood (YoonJin)
FanfictionMind ismerjük azt a bizonyos savanyú szájízt. Mikor a torkunkban gombóc képződik, csak azért, hogy szörnyen érezzük magunkat. Amikor este szemünket nem bírjuk lehunyni, félünk saját rémisztő gondolatainktól. Vagy éppen azt az érzést, mikor legszíves...