Hastaneden çıkalı iki gün oluyordu ama Harry hâlâ işe gitmemişti. Biraz evde dinlenip kafasını toparlaması gerekiyordu.
Draco gittiğinden beri aklı onda kalmıştı. Başına bir şey mi geldi diye düşünmeden de edemiyordu. En azından çıkarken haber verebilirdi ya. Ne kadar kendine itiraf edemesede Draco'yla olmak ona iyi geliyordu. Bunu hastane zamanında iyice öğrenmişti. O varken zaman su gibi akıp gidiyordu. Birbirleriyle atışıp durmaları, Harry'e eski günlerini anımsatıyordu.
Bu son zamanlarını renklendirdiği için bir teşekkürü hakediyordu. Ama önce onu bulması lazımdı.
Neyse ki işe başlamadan önce bir form doldurtmuştu. Burada onun aile bilgileri ve daha çok da kişisel bilgileri vardı. Haliyle ev adresi de vardı. Harry o dosyayı eve getirmiş olmayı umdu.
*****
Dosyayı bulup adresi öğrendikten sonra cisimlendi. Evin adresi onu ormanlık denebilecek kadar sık ağaçların olduğu bir yere cisimledi. Bu evin Blaise'e ait olduğunu biliyordu Harry.
Yavaş ve uzun adamlarla eve doğru yürüdü. Çok uzun olmayan bir yürüyüşün ardından kapıya ulaştı. Kapıyı iki kez tıklattı. Ardından bekledi. Kapıyı açan Narcissa Malfoy'dan başkası değildi.
"Ah merhaba bay Potter. Buyrun." Dedi nazik ve kibar bir ses tonuyla.
İçeriye kadar eşlik etti ardından da "Bu ziyaretinizi neye borçluyuz?" Dedi gülümserken.
"Aslında Bay Malfoy ile ilgiliydi. Buradaysa onunla görüşebilir miyim? " Dedi nazik olduğunu düşündüğü bir ses tonuyla. Narcissa da ona gülümseyerek hemen döneceğini söyledi ve odadan çıktı.
Bu sırada Harry'de evi inclemeye koyuldu. Evin oldukça sade ve zarif bir havası vardı. Daha çok bir muggle evlerine benziyordu. Şatafatlı şeylerden çok sadelik ön plandaydı. Evin duvarları açık bir bej rengiydi aynı şekilde koltuklarda da duvara benzer bir renk kullanılmıştı. İki koltuğun arasına siyah ince bacaklı bir sehpa duruyordu. Şömine de duvar rengine boyanmıştı. (Kısaca şöyle birşey hayal ediniz.) (Niye bu kadar detaya giriyorsun ya ağlicam şimdi uff..)
Birkaç dakika sonra odaya Draco ve Narcissa girdi."Ben sizi yanlız bırakayım." Dedi Narcissa. Ardından da odadan çıktı. Draco ise Harry'nin karşısına geçti.
"İyimisin?" dedi Draco'yu göz hapsine alırken. O hâlâ ona bir şey olduğunu düşünüyordu çünkü.
"İyiyim de, sen? " hastaneden çıkarken oldukça sağlıklı görünüyordu. Ama şuan biraz daha çökmüş gibi görünüyordu Harry. Biraz daha yorgun ve halsiz.
"Ölmeye gün sayan bir insan için güzel soru tercihi. İyiyim. Ne kadar iyi olabilirsem o kadar işte. Aslında ben sana bakmak için gelmiştim."
"Neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk/DRARRY
Ficción GeneralO BENİM DÜŞMANIM ZABİNİ !! iyide nereye kadar Kendini bildi bileli harry potter'a düşman olan draco arkadaşı blaise ve annesinin isteği üzerine harry potter'dan yardım istemeye gider. Peki iki düşman buluştuklarında tepkileri nasıl olacak? Büyücü...