Lalisa Monaban kızı ile koşuşturduğu alışveriş merkezinde ne kadar garip görünsede gülüyordu. Kızı aynı sevgilisine benzemişti, öyle güzel öyle tatlıydı ki. Baktıkça onu hatırlatıyordu.
Alışveriş macerasını bitirip bir cafede oturdukları sırada, teyzeleri ve amcası geldi. Jeon Jungkook ve elini sımsıkı tuttuğu Kim Yerim. Rosie ve Jisoo teyzesi. Kızı daha mutlu olamazdı.
" Kim Yeun-ah neden gelmedi teyze ?" Yeun Rosie ve Jisoo'nun 3 yaşındaki kızlarıydı.
"Anneannesinde kalıyor birtanem. " Nini küçük oflar çekerken daha karnı şişmemiş hamile teyzesi Yerim'in yanına gitti ve ellerini karnına yerleştirdi.
"Amcaaa, vurduu!" Jeon Jungkook ve Kim Ni-ni yerlerinde duramayıp ellerini Yerim'in karnına yerleştiriyor ve şaşkınca birbirlerine bakıyorlardı. Kim Yerim ve Lalisa Monaban bu duruma kahkahalar ile gülerken, Park Chayeong ve Kim Jisoo oraya eğlenceli kahkahalarını bırakıyordu.
" Ne zaman doğacak bu." Kim Nini sorduğu soruyla Jeon Jungkook'un bakışlarının Yerim'e dönmesini sağlamıştı;
" 7,5 Ay sonra bebeğim. Hadi Teyzeni fazla yorma" Lalisa kızını kucağına alıp ona minik öpücükler kondurdu ve telefonunu çıkartıp bir selfie çekti.
"Aaaa anne!" annesi minik kızına dönerken dudaklarını araladı, tam konuşacağı sırada onu durduran minik Nini gülümsedi.
"Sosyal medyada gördüm, seni alıp bir ünlünün yanına koyabiliyorlar. Bizi de annemin yanına koyabilirler miii?" Yüzleri düşen kadınlar Nini'yi üzmemek için gülümsemeye çalıştıklarında Jeon Jungkook gülümseyerek konuştu
" Evet elbette, bir arkadaşım var seni anneniin yanına shoplayabilir" minik kız annesinin kucağından kalkıp amcasının kucağına atlarken kahkahalarla gülüyordu.
" Yaşasın Jeon Amcaaaaaa!"
-
niniandlali: merhaba sevgilim
sana yazmayalı uzun süre oldu
üzgünüm
kızımız kocaman oldu, sana benziyor ve çok tatlı. Yerim'in bir bebeği olacak. 1,5 aylık hamile. Yeon'un doğum gününe 2 ay kaldı. o 4 yaşına girecek bebeğim. bizim kızımızda 8 ay sonra 6 yaşında olacak.
seni çok sevip özlüyor, keşke kalsaydın. keşke o sehun denen piçle hiç karşılaşmasaydık. keşke o bankaya gitmeseydik.
seni çok seviyorum
( iletildi ✓. 16. 58 )
( görüldü ✓ ✓. 17.00 )
angst yapamıyorum galiba... ama buda mutlu bir son değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my favorite toy. jenlisa ↪ s
Fanfictionfeveryjen: benimle oyun oynamak ister misin? lalalisasm: ne gibi bir oyun? feveryjen: sex gibi bir oyun? I Belirli bir yaşı geçmemiş kitlenin okumaması önerilir. Sizin için bulunan daha masum ve güzel kitaplar bulunmaktadır!I