special part; 2

517 26 14
                                    


"Bak, görüldü yazıyor. Baksana!" Lalisa Monaban kendini yırtıyordu. Gösteriyor, okuyor, ağlıyordu. Herkes görüyordu ama, herkes biliyordu. Kim Jennie ölmüştü. 

"Başka biri telefonunu almış olabilir Lisa. Yıllar geçti, o... o ölmeseydi daha önce gelirdi. Ip adresini bularak şikayet ederiz. Yeter." Zorlamanın manasının olmadığını düşünüyorlardı, gözleriyle delik deşik olan bedeni görmüşlerdi. 

"B-Belki Sehun'dan kaçmak için öldü numarası yapıyordur. Belki, belki ölmemiştir." Lalisa Monaban son kalan umuduyla savaşıyordu. Simsiyah olan gökyüzünde gözüken beyaz bulutlara güveniyordu. Kim Jennie ölmemişti. 

-

Büyük alkış tufanı içinde duran Lalisa Monaban gülümseyerek kızını alkışladı. Bir bale gösterisinin yıldızı biricik kızını. Sonra bir karartı gördü, şapkalı uzun saçlı siyah giyinen bir kadını. Aynen onun karısına benzeyen bir kadın. Çantasını Yerim'in kucağına bıraktı ve koşmaya başladı. 

"Nini'ye göz kulak ol!" Koşar adımlarla kadını gördüğü yere gitti ve etrafına baktı. Salondan çıkan kadını gördü, tekrar koştu. 

Kadın bir sokağa daldı, oda daldı. 

Kadın koşmaya başladı, o daha hızlı koştu. 

Kadın arkasına bakmadan yürüdü gitti. 

Lalisa Monaban düştü. 

Lalisa Monaban kalktı. 

Koştu. 

Lalisa Monaban bulutlarıyla beraber aşkının peşinden gitti. Jennie'sinin peşinden. Öylece koştu, tekrar tekrar düşüp tekrar tekrar kalktı. Ama son düşüşü acı verici oldu. Kanayan ellerini pantolonuna sürüp kalkmaya çalıştı ama kadını göremedi. 

Yok olmuştu. 

Bulutları toz parçasına dönüşüp üzerine yağdılar.

Arkasından gelen arkadaşları konuştular, sadece ince tiz vızırtılar duydu Lalisa. Ona kızdılar, hissetmedi. Halisulasyon dediler; sustu birşey demedi. 

"Deliriyorsun sen, doktora gidelim" 

"Eğer deliysem, deli kalmak istiyorum" bir süre sustu ve ekledi "Eğer onu görebileceksem deli olmayı yeğlerim." 

"Sen çıldırmışsın!" Annesi çantasını aldı ve ayağa kalkıp fırladı, torununu sevmeden çıktı gitti evden. Nini oyuncukları ile oynuyordu. 

"Aaa anne!" 

"Efendim kızım" başını salladı Nini olumsuzca 

"Sen değil, öbür annem!" Lalisa Monaban hızla ayağa kalkıp kızının parmakla gösterdiği arkasındaki cama baktı ve sevgilisini gördü. Biriciğini. Sonsuzluğunu. 

"S-Sende görüyor mu-musun?" Nini başını salladı ve onaylar derecede mırıltılar çıkarttı. Lalisa Monaban kapıya koştu açtı ve pencerenin olduğu yere geldi. Arkasına bakmadan yürüyen kadının peşinden koşacakken ayağı bir taşa takılıp yere düştü ve boğazından bir çığlık kaçtı. 

my favorite toy. jenlisa ↪ sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin