Evet arkadaşlar yeni bölüm geldiiiiiiii. Iyi okumalar.
---------------
Yine sabah annemin sesiyle uyandım.
S:Hadi kalkın çocuklar. Her sabah böylemi olacak.
Gözlerimi açtığımda Jungkookun kollarındaydım. Chahee Namjoona sarılmışdı. Hemen kalkıp kendime geldim.
L:Bu ne ya?
S:Onu ben sormalıyım. Bu ne hal?
L:Şey gece Jungkook geldi. Ondan sonra Chaheeyle Namjoon geldi. Film falan izledim. Ama uyuya kalmışız.
S:Hadi kaldın şunları. İşe geç kalacağız.
L:Tamam.
Hemen onları kaldırmaya başladım.
L:Namjoon! Chahee! Jungkook! Kalkın!
Jungkooku dürtmeye başladım.
L:Jungkook hadi kalk.
Jungkook bir nada beni çekip altına aldı. Gözlerini açıp bana bakmaya başladı.
J:Sabah sabah ne bağırıyorsun?!
Gözlerini dudaklarıma indirdi.
J:Çok güzelsin.
Bir anda Chahee bağırmaya başladı.
C:Ahtapot gibi sarılmışsın!
N:Asıl sen sarılmışsın.
Bir birimize bakıp gülmeye başladık.
J:İlk gün gibi.
L:Evet.
C:Siz ne gülüyorsunuz?
N:Sakın gülmeyin!
L:Hadi ama kalkın yoksa geç kalıcaz.
Kalkıp odama gitdim. Üstüme bir şeyler alıp giyindim. Hava sıcaktı. Şort ve kısa t-shirt tercih etdim. Sandaletlerimi alıp odadan çıktım.Herkes masaya oturmuşdu.
S:Hadi afiyet olsun.
~~~~~~~~~~~~~~
Yemekleri yiyip kalktık. Evden çıktık.
L:Anne gel seni Jungkook bıraksın.
S:Zahmet olmasın. Ben kendim giderim.
L:Ama.....
S:Ben kendim giderim. Hadi siz gidin. Akşam görüşürüz.
L:Tamam annem.
Arabaya binip kafeteryaya gitdik. Namjoonla Chahee evlerine gitmişlerdi. Giysilerini değiştirmek için. 10-15 dakikaya burda olurlardı. Jungkook arabayı durdurduğunda hemen indim.
L:Yarın görüşürüz.
J:Şey Lisa. Yarın acaba bize gelsen. Ailemle tanışsan.
L:Tamam. Saat kaçta?
J:Saat 5 de seni alırım.
L:Görüşürüz.
El sallayıp kafeteryaya girdim. Kafeteryayı açtıktan sonra etrafı temizledim. Biraz sonra Namjoonla Chahee de geldiler.
L:İş başlamışdır.
Jungkook'dan
Eve vardıkta hemen annemle babamın yanına gitdim.
J:Anne, baba. Yarın Lisa bize gelicek. Sizinle tanışmak için.
K:Tamam oğlum. Gelsin.
Hemen odama çıktım. Keşke gün çabuk geçseydi.
Lisa'dan
Iş bitmişdi hemen kapatıp eve gitdik. Çocuklarla vedalaşıp eve girdim.
L:Anne! Ben geldim!
S:Hoş geldin kızım. Hadi geç içeri.
Hemen içeri geçip annemi öptüm. Sonra odama gidip üstümü değiştim. Odadan çıkıp annemin yanına gitdim.
L:Anne yarın Jungkook lara gideceğim. Ailesi ile tanışmak için.
S:Tamam kızım. Gide bilirsin.
L:Teşekkür ederim anne.
Annemin yüzüne öpücük kondurdum. Ne giyecektim yarın. Odama gidip bakmaya başladım. Şansıma yarın izin günümdü. Uzun bir elbise buldum. İyiydi bence. Arın daha iyi bakarım deyip tekrar dolaba koydum. Biraz daha oturduktan sonra uyumaya kalktık.
L:Anne yarındamı işdesin?
S:Evet kızım. Gece geç gele bilirim. 10 dan geç ola bilir.
L:Tamam anne iyi geceler.
S:Sanada kuzum.
Odama geçip yerime girdim. Sabah kalkdığımda saat 12 di. Hemen kalkıp annemi kaldırdım. Yemek hazırlayıp masayı kurdum. Annemle güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra onu işe yolladım.
~~~~~~~~~~~~~
Saat 4 olmuşdu. Hemen hazırlanmaya başladım. Elbisem sadeydi ama güzeldi. Saçımı açık bıraktım. Çantamı alıp odadan çıktım. Ayakkabılarımı çıkarıp giyinmeye başladım. Saat 4:30 olmuşdu.Dışarı çıkıp bahçede beklemeye başladım.
Jungkook'dan
Evin önüne vardıkta Lisa dışarıdaydı. Yine sade giyinmişdi. Ama bana güzel ve seksi geliyordu. Arabayı durdurup arabadan indim. Onu kapısını açıp bekledim.
J:Buyurun senorita.
L:Teşekkürler bayım.
J:Çok güzel olmuşsun.
Lisa'dan
Jungkook çok kibardı. Yol boyu çok konuşmadık. Evlerine varmışdık. Çok büyüktü ve dışarıdan saraya benziyordu.
J:Artık ine biliriz.
Arabadan inip Jungkooku takip etmeye başladım.
Hi:Buyurun.
Kapıyı hizmetçi açmışdı. İçeri keçip büyük salona yürüdük. Bayan Eun la kocası orada oturmuşdu.
E:Hoş geldin Lisa.
L:Hoş buldum bayan Eun.
K:Hoş geldin kızım. Ben Jeon Kang.
L:Hoş buldum bay Kang.
K:Hadi masaya geçelim.
Masaya geçip oturduk. Çok heyecanlıydım. Kalbim sanki yerinden çıkacaktı.
K:Yemekleri getirin!
Bay Kangın sesiyle yemekleri masaya serdiler sanki.
K:Herkese afiyet olsun.
Yemeye başladık.
K:Lisa kızım sen nerede çalışıyorsun?
L:Şey ben ....
E:Tasarım yapmayı sever.
K:Öyle mi. Ne güzel.
Bayan Euna şaşkınca bakmaya başladım. Nerden biliyordu? Bana köz kırptı. Bense ağzı açık kalmışdım.
J:Baba istersen biraz konuşalım.
K:Tamam oğlum. Size afiyet olsun.
L:Teşekkürler.
By Kangla Jungkook masadan kalkdı.
E:Sakin ol. Ben senin tasarım sevdiğini biliyordum. O yüzden söyledim. Belki işe alır diye.
L:Teşekkür ederim.
Yemeğimizi bitirmişdik. Bay Kangla Jungkook daha yeni gelmişdi.
K:Kızım istersen bir kaç gün bizde kala bilirsin.
Ne? Ne diyeceğimi hiç bilmiyordum.
L:Şey bunu düşünücem.
K:Ne kadar istersen düşün.
L:Şey acaba lavabo nerde.
E:Üst katta solda var. Orası güzel. Gide bilirsin.
L:Teşekkürler.
Masadan kalkıp üst kata çıktım. Lavaboya girecekken birisi de benimle birlikte girdi. Bu Jungkookdu.
L:Burada ne yapıyorsun? Hemen çık dışarı.
J:Çıkmazsam ne olur?
Bana dahada yaklaşmaya başladı. Duvarla kendi arasına aldıkta aramızda santimetreler vardı. Kalbim sanki yerinde patlayacaktı gibi atıyordu.Evet arkadaşlar. Bölüm sonu. Bu aralar bölümleri geç ata bilirim. Gözlerimde sorunlar olduğu için doktor çok yorma am gerektiğini söyledi. Çabuk atmaya çalışacağım. VOTE ve YORUM bekliyorum. Görüşürüz😙