15-...BEN GİDİYORUM...-15

183 18 21
                                    

DEVAM EDİYOR...

//Çin'in Gözünden//

Ben Vietnam'a yardım ettikden sonra zil çaldı ve hepimiz beraber sınıfa gittik, ders boyunca nedense Vietnam bana bakıp durdu, arada sırada göz göze geliyorduk ve ben garip hissediyordum.Bu yüzden bunu onunla konuşmaya karar verdim.

Zil çaldı ve herkes dağıldı.Daha sonra bende Vietnam ile konuşmak için onun yanına gidiyordum ki birden Philip yanıma geldi.

Philip: *kolundan çekiştirir* Hayır hayır hayır, olmaz

Ben: Ne ? Neden ?

Philip: Bak *Vietnam ve Japan'ı gösterir* İkisi konuşuyor ve ne konuştuklarını bulmamız gerekiyor.Büyük ihtimalle senin için kavga ediyorlardır, hehe

Ben: Aa, bunu hiç düşünmemiştim..

Philip: Merak etme canım ben senin yerine düşündüm

Philip bunları dedikten sonra Vietnam Japan'ın yanından ayrıldı ve bizim yanımızdan geçti.Ve piç gibi gülerek bana bakıyordu geçerken.Daha sonra Philip hemen kolumdan tutup beni Japan'ın yanına götürdü.

Japan: N-noluyo ?

Philip: Selam canım, sana bir şey sormamız gerekiyor.

Ben ise hiç oralı değildim, etrafa bakınıyordum, dediğim gibi Japan'la aram bozuktu ve beni görmek istemediğini biliyordum.Yani aslında aramız bozuk değildi ama, pek konuşmuyorduk ve ikimizinde aklında başka şeyler vardı sanırım...

Japan: Eğer Vietnam ile ilgiliyse-

Philip: Ay nasılda bildi benim Japan-san'ım *Japan'ın yanağını sıkar*

Japan: Philip kes şunu-

Philip: Tamam bak, biz sadece ne olduğunu öğrenmek istiyoruz, sonra gidicez.

Japan: Peki, bizi yalnız bırakır mısın o zaman ?

Philip: S-sizi ? *Çin'i gösterir*

Japan: *ciddi bir şekilde* Evet, bizi.

Philip: O-oha *piç ship gülüşü* Peki, o zaman görüşürzz *gider*

Açıkcası ben terlemeye başlamıştım, uzun zamandır onunla hiç yalnız kalmamıştım.

Japan: Bak bir şey söyleyeceğim ama.....

Ben: Ama ?

Japan: Ama burda olmaz, gel hadi *kolundan tutup götürür*

Biz giderken sınıfta kalıp birbirleriyle dedikodu yapan tayfa bize dik dik bakıyordu.Özelliklede Philip, Rusmer, Ame ve Rusya tayfası.Ama Avustralya bize çok kötü bakıyordu, yani diğerleri gibi gözleri falan parlamıyordu.

Japan'ın beni nereye götürdüğüne dair en ufak bir fikrim yoktu.Ama kim bilir bu sefer belkide o beni depoya sokar-

Ve sanırım öyle olucaktı.Japonya depoların olduğu kata gitmişti

Ben: Aaıı, Japan sence şimdi bunun sırası mı-

Japan: Kes sesini.

Ben: ..........

Japan beni birden bir duvara yasladı ellerini kafamın iki yanına koydu ve bana sinirli sinirli bakmaya başladı.Ayrıca bana çok yakın duruyordu, pekala kızardım-

Japan: Bana neden söylemedin ?

Ben: Neyi ?....

Japan: Vietnam ile eskiden sevgili olduğunu...

Ben: O-oh...Doğru....

Japan: Neden ? Neden söylemedin bana..

Ben: B-ben....Bilmiyorum, daha önce kimseye söylememiştim...

Japan: Yani  beraber geçirdiğimiz her anda bile umurunda değildim öyle mi ? Beni sevmiyorsun, bana güvenmiyorsun, bana hiçbir sırrını vermiyorsun.O zaman o depoda olanlar neydi ? Veya Avus ile olanlar ? Ya da Upa ile ? Senin derdin ne Çin, ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum.

İlk defa bir kızı dinlerken ağzım açık kalmıştı.Yani bu dediklerine ne tepki vereceğimi bilemedim.

Ben: Öyle deme, seni seviyorum Japan-

Japan: Hayır sevmiyorsun.Arkadaş olarak bile sevmiyorken bu türlü nasıl seveceksin ?

Ben: Arkadaş olarak da seviyorum, kim sevmediğimi söyledi ?

Japan: Sen !

Bir anda ikimizde sessizleştik.Uzun bir sessizliğin ardından Japan devam etti:

-Haraketlerinle beni hiçbir türlü sevmediğin anlaşılıyor zaten Çin, bunları bana neden yaptın ! 

Japan bunları söylerken yavaş yavaş ağlamaya başlamıştı ve gözleri kızarmıştı.Sadece üzgün gözlerle bana bakıyordu.

Ben: A-ağlama

Onu üzgün gördükçe benimde canım sıkılıyordu.Ona sarılmayı denedim ama...

Japan: DOKUNMA BANA ! *ağlıyor*

Ben birden ellerimi geri çektim.O hala daha ağlıyordu ve yere oturmuştu.Ben ise hala daha ayaktaydım ve karşımda hala daha Japan varmış gibi karşıya bakıyordum.Beni asıl anlamayan oydu.

Ben: Peki ya sen ?

Japan: N-ne ?

Ben: Sen bana karşı hiçbir şey yapmadığını mı düşünüyorsun ha ?

Japan: Ne alakası var ? Ben senin kalbini kıracak bir şey asla yapmadım !

Ben: Emin misin ?

Japan: E-evet...

Ben: Resmen kalbimi nasıl kırabilirsin diye düşünmüş gibiydin...

Daha sonra bende onun yanına oturdum 

Japan: O zaman ikimizde mi suçluyuz ?

Ben: Öyle görünüyor.Ama zaten artık bir anlamı yok.

Japan: N-nasıl yani ?

Ben: *Japan'a döner* Üzgünüm Japan,ama ben gidiyorum...

Rusmer: HASSKTR  YA

DEVAM EDECEK....

630 Kelime

COUNTRYHUMANS TOTAL DRAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin