Slughorn elinde ki asayla masada ki iksiri gösterdi.
"Kim bana bu iksirin ismini söyler ve tanıtır?"
İki el aynı anda kalktı havaya. Kırmızı kafalı kız en tatlı bakışlarla hocaya bakıyorken diğer öğrenci en öldürücü bakışlarını atıyordu kırmızı kafalı kıza.
"Bayan Kadıoğlu. Lütfen herkesi aydınlatın."
Yıldız ayağa kalkıp öğrencilere döndü.
"Amortentia, üzerinde kullanılan kişide çok güçlü bir hayranlık ve takıntı yaratır ve muhtemelen bu odada bulunan en güçlü ve tehlikeli iksir budur.”
"Aferin Yıldız. Gryffindor'a 15 puan!"
Kuzey ise Slughorn'un bağırması ile uyanmıştı. Etrafa baktığında gururlu bakışlar atan gıcık Gryffindor kızını ve ona öldürecek gibi bakan arkadaşı Tom'u görmüştü.
"Bay Riddle! İksiri koklamaya ne dersiniz?" Dedi Slughorn her zaman ki neşeli sesiyle.
Tom ayağa kalkıp eliyle Kuzey'i gösterdi. "Profesör... Bence derste uyuma hatasını yapan Mollaoğlu bunu yapmalı."
Tom ile Kuzey her zaman zıtlaşarak anlaşırdı...
Kuzey ise etrafa şaşkınca bakıyordu. Konu neydi ki?
"Ah Riddle. Ben de bunu yapmak isterdim ama bu şans tamamen senin. Bay Mollaoğlu'nun cezasını daha sonra vereceğimden emin olabilirsin."
Kuzey şükredip oturacakken Gryffindor'lardan biri konuştu. "Profesör. İki kişi de koklayamaz mı?"
Kuzey sinirle Potter'a döndü.
"Haklısın Bay Potter... Riddle! Mollaoğlu! Gelin buraya."
Kuzey gergince yerinden kalktı. Neden bir iksiri kokluyorlardı ki?
Tom'a doğru eğildi. "Niye bir iksiri kokluyoruz?"
Tom ise aşırı eğleneceğini bildiği için susmayı tercih etti.
İlk olarak Tom kokladı. Sadece iki tane koku alıyordu. İkisini söyledikten sonra bekledi...
Sinirle gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Üçüncü bir koku uyduracaktı.
"Çilek..."
Sefer sinirle soludu olduğu yerde. Niye Hogwarts'ta çilek kokan tek kişi kardeşiydi ki?
Sıra Kuzey'e geldiğinde eğildi genç adam. Kocaman olan burnunu uzatıp kokladı.
"Bir... Uyku iksiri gibi kokuyor... Diğeri ise... Diğeri ise bir son model Ateş oku gibi kokuyor."
Slughorn genç adama doğru eğildi. "Ve?"
Kuzey derin bir nefes alıp konuştu. "Ve ağır bir çilek kokusu... Aynı Bay Riddle'ın aldığı gibi."
Slughorn durumun vahimliğini anlamış yüzünü buruşturdu.
Bu iki çocuk aynı kişiye mi aşıktı?
O sırada Nahide ise Yıldız'ın kulağına eğilmiş konuşuyor ve ara sıra kıkırdıyordu.
"İki tane Slytherin sana aşık. Hufflepuff'tan Tony ve Rav'den Erik de öyle. Gryffindor desen Ruhi dahil 10'dan fazla... Kızım sen bu işi biliyorsun."
"Offf Nahide! Hogwarts'da çilek kokan tek ben mi varım?"
Arkadan olaya dahil olmuş Finnigan ikizlerden kız olan konuştu. "Evet tatlım."
Ardından geri yerlerine geçtiler. Ve Yıldız'ı içinde yeşeren umutlar ile bir arada bıraktılar. Sevdiği adam onu seviyordu... Fısıldadı...
"Ah Tom... Ben de seni seviyorum..."
•••
Kurgu fazlalığından ölmem umarım.
İlk bölümde bomba bırakıp kaçıyorum ehehehe
Kimseye spoiler yok önceden deyim bak!
Dskkxkskwmdn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amortentia • Hogwarts'da Yılkuz
Fanfiction"Amortentia, üzerinde kullanılan kişide çok güçlü bir hayranlık ve takıntı yaratır ve muhtemelen bu odada bulunan en güçlü ve tehlikeli iksir budur." dedi Yıldız. "Aferin Yıldız. Gryffindor'a 15 puan!" ••• ✓Wattpad'de ki ilk Hogwarts'da Yılkuz kurgu...