Reggel izgatottan keltem.
Vártam már a találkozót Patrikkal.
Lányok még aludtak, hiszen még csak 8 óra volt. Gyors átöltöztem, megfésülködtem és elvégeztem egyéb reggeli tevékenységeiket, majd lementem a konyhába és készítettem magamnak egy kávét.
Miután azt megittam,beültem az autóba és elmentem a legközelebbi boltba. Mivel csomagot kell vinnunk, mert Noémi azt írta Patriknak hogy azért megyünk mert csomagot szeretnénk átadni.
Vettem 3 Monster Energy italt, 3 Sportszeletet és 3 Bike feliratú csipszet.
Majd pedig elmentem a legközelebbi sportüzletbe és vettem 3 biciklikesztyűt.- azért vettem mindenből háromat, mert hároman vagyunk, Noémi, Angi és én.
Hazaértem és már a lányok is ébren voltak. Épp telefonoztak és közben itták a kávéjukat.
-Helloooo, megjöttem!- köszöntem nekik.
-Hát te meg hol voltál?- kérdezte Angi.
-Háát, nem tudom mit fogunk rakni a csomagba, amit Patriknak kell majd átadni..- mondtam.
-Uuu, basszus tényleg, köszii-mondta Noémi.
-Igazán nincs mit.- mondtam.Gyors kivettem a cuccokat és kerestem egy cipősdobozt, amit megpróbáltam szépen becsomagolni csomagolópapírral.
Bepakoltam a cuccokat, pont minden befért, majd ráírtam a tetejére Noémi telefonszámát.
Elkezdtünk készülődni ugyanis már 14-et ütött az óra.Noémi ezt vette fel:
Angi ezt:
Én pedig ezt:
Pár percet még vártunk, majd elindultunk gyalog...
Odaértünk a skateparkhoz és megláttuk Patrikot, illetve még pár barátját, köztük Zozót is.
Patrik is meglátott minket és kijött hozzánk.
-Szia Patrik!- köszönt Noémi.
-Sziasztok Csajok!- köszönt Patrik egy mosollyal.
- Noémi vagyok!- mutatkozott be.
-Angi!- ő is bemutatkozott.
-Maja!- majd én.Patrik bekisért minket a skateparkba..
És bemutatott minket a fiúknak.
Pontosabban Zozónak, Iminek, Csepinek és Tibinek.Sokat beszélgettünk velük, tök jól elvoltunk, már este fele járt mikor Zozó megszólalt.
-Mit szólnáltok hozzá, ha holnap kimennénk a Kempf-tó hoz?
-Én benne vagyok.- mondta Angi.
-Én is.- egyezett bele Noémi is.
- És én is.- egyeztem bele.Miután megbeszéltük hogy hánykor találkozunk (13:00) elindultunk hazafelé.
Mindenki ment saját útjára. Hazaértem,letusoltam, átöltöztem a pizsimbe és bebújtam az ágyamba.
Egyből rengeteget pittyegett a telefonom.
zozokempf bekövette önt.
patrikkempf bekövette önt.
imigog bekövette önt.
csepelcservenak bekövette önt.
tibiszepesi bekövette önt.Mindegyiket visszakövettem, felraktam telefonomat tölteni és elnyomott az álom.
Reggel 9-kor felkeltem, csináltam magamnak reggelit, ami rántotta volt, mellé pedig ittam egy bögre joghurtot.
Írtam a lányoknak, mivel látgam, hogy elérhetőek. Pár perc múlva pedig az egyikőjük videochatet indított.
Megbeszéltük az élet értelmét és elkezdtem ebédet készíteni, körülbelül 11 óra körül. Ami nem más mint sült hús és krumpli volt. Gyors megebédeltem és elkezdtem készülődni.
Egy fekete rövidnadrágot vettem fel egy fehér Vans pólóval és egy fekete Vans cipővel.
12:45 re itt nálam voltak a lányok ( mivel úgy beszéltük meg hogy Patrik itt vesz fel minket) és kereken 13:00- ra itt is volt Patrik.
Kiszállt a piros Alfa Rómeoból és mind a háromunkat öleléssel üdvözölt amit mind a hároman viszonoztunk.
Az út gyorsan telt, hamar odaértünk.Hahahah, végee
Tudom kicsesztem veletek
Czangi
honeysunflowerhoney
SZÍVESEN ❤️❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
The Six Friends Theory
Fiksi PenggemarHárom legjobb barátnő, kik csupán rajongók, kik sosem hitték, hogy találkoznak kiszemeltjükkel. Spontán elkezdték keresni a fiú házát Google maps-en, s reménykedtek, hogy meglesz az épület. Több órán keresztül nem jártak sikerrel, ám a végén mégis m...