💆‍♀️

453 23 3
                                    

-სკოლაში რატომ არ დადიხარ?-კითხულიბს ელი და საწოლისკენ მიდის.
-ვშიშობ იქ საჭირო არ ვარ.-ხვნეშის ჟღალთმიანი და ისიც საწოლზე გორდება.
-ჩვენი კოცნის გამო?
-რაა? არაა!-ამბობს მინა და ელის თვალს არიდებს.გოგონა ჟღალთმიანს ჯიუტად უყურებს და როცა 2ვეს მზერა ერთმანეთს გადაეყარა მინამ აღიარა...-კარგი...ხო.-და ხვნეშის.ელი ხელს ფეხებზე იტყაპუნებს და მინაც მაშინვე მის კალთაზე დებს თავს.
-ესხომ არაფერს ნიშნავდა არა?-კითხულობს ელი და ხელს  მინას თმებში აცურებს.
-ნაწილობრივ.
-ანუ?-იბნევა გოგონა.
-ელი მე გოგონები მომწონს-ხვნეშის ჟღალთმიანი ელი კი არ პასუხობს და   გოგონას თმებში თამაშს აგრძელებს მზერას კი თეთრ კედელზე აშტერებს.ჟღალთმიანიც ჩუმდება და თვალებს ხუჭავს.
რამდენიმე წუთიანი   დუმილის შემდეგ  ელი ხმას იღებს...
-ანუ ის კოცნა მაშინ...
-ის კოცნა მაშინ ნისნავდა რომ შენს მიმართ გარკვეული გრძნობები მაქვს-აწყვეტინებს მინა. ელი კვლავ ჩუმდება.
- ხო შენსადგილასს ახლა სხვარომიყოს უკვე სექსით ვიქნებოდით დაკავებული-აგრძელებს კვლავ ომახიანად მინა. ელი კი მას წარბაწეული დაჰყურებს.-რაა?-მხრებს იჩეჩავს მინა.
-რაღაც რიგზე ვერაა.-ჩურჩულებს ელი.
-რას გულისხმობ?
-მეხომ გოგოები არ მომწონს? მაშინ რატომ არ ვბრაზდები? რატომ არ ვყვირი? რატომ არ მივდივარ?კვლავ შენს თმებზე თამაშს რატომ ვაგრძელებ?-ხვნეშის გოგონა.
-იქნებ...-მინა სწრაფად ხდება და მუხლებზე დამდგარი  შეჰყურებს ელის.-იქნებ მოგწონვარ და მაგიტომ?იქნებ გოგონებიც გიზიდავენ?-გახარებული შეჰყურებს მინა.
-ვითომ?-დაბნეული აჩერდება ყავისფერთმიანი ჰო ვითომ
-დავაზუსტოთ?-ეშმაკური ღიმილით ეკითხება მინა.
-როგორ?-კვლავ წარბს წევს ელი.
-მარტივად-ამბობს ჟღალთმიანი ,ელის კომფორტყლად სხვამს და თვითონ მის კალთაში ჯდება.სახე მასთან ახლოს მიაქვს და ეჩურჩულება -აი ასე პატარავ.-მის კალთაში მოძრაობას იწყებს და ნაზად კოცნის გოგონას ყელში.  ელი ცოდახნით ჩუმდება თუმცა მალევე აზრზე მოდის
-გაჩერდი მინა-აჩერებს და მისი ყელიდან შორს წევს.
-რატომ?-ჩაეძია გოგონა.
-უბრალოდ.ეს ძალიან უცნაური შეგრძნებაა-წუწუნებს გოგონა თუმცა მინა ყურადღებას არ აქცეცს და მას ფეხებშუა ძლიერად  აჭერს მუხლს.ელი ხვნეშის ,თვალებს ხუჭავს და ქვედა ტუჩს იკბენს.
-ელი მითხარი რა იგრძენი. ეს ტესტიიყო-წარბაწეული ეკითხება ჟღალთმიანი.
-ტესტი ასეთი სასიამოვნო უმდა ყოფილიყო?-ჩურხლჩულებს ელი და მზერას მინას აბყრობს. ჟღალთმიანი იცინის.
-მოგეწონა ხომ?
-მომეწონა
მაგრამ საქმე იმაშია რომ ის ფაქტი მომეწონა ვინ მეხებოდა და არა როგორ.-დაიბნა ელი.
-ანუ?- ჩაეძია მინა.
-შენსადგილას სხვა წადმოვიდგინე თუმცა  სიამოვნება გაქრა მაგრამ როცა შენ შემოგხედე  კვლავ დამიბრუნდა ეს შეგრძნება.

ვიცი სისულელეა მაგრამ მაპატიეთ დილიდან ცუდადვარ🤔ესთავიწამეშალა დამაწყდა ნერვები მერე ვიფიქრრ ძანკაი მაინც არ ვარფოდათქო და ბოლოს მისით აღადგინა ტელემ🤔😂😂😂😂😂😂ხოდა დავდებ თავიდნა წერას.

'იქნები ჩემი დედიკო?'Where stories live. Discover now