🌟

452 15 7
                                    

***
-ამისთვის აგღზარდეთ 19 წლამდე?-უყვირის მომტირალ ელის დედამისი.
-საკმარისია... შენი დანახვა აღარ მინდა ელი... საცხოვრებლად ბებიასთან გადახვალ.-ამბობს გოგონას მამა და მისაღებიდან გადის.
-სწავლა?-მიაძახა გოგონამ თუმცაა  პასუხი ვერ მიიღო.
1 კვირის შემდეგ მას სხვა სკოლიდან დაუკავშირდნენ და მიღება შესთვაზეს...
***

9 წელი გოგონებს 1მანეთი არ უნახიათ...
მინას მართლა ძალიან ენატრებოდა ელი  თუმცა... ელის გოგონას მიმართ დიდი ზიზღი ჰქონდა ჩაბეჭდილი გულში.
***
-ელი!!! -ყვირის 28  წლამდე ბიჭი... -
მოიცადე
-საკმარისია დანიელ საკმარისი-, უკვე 7 წელია შენს იდიოტურ გამოხტომებს  ვიტან ! 7წელი გამუდმებიტ მინა გეკერა  პირზე და ცხოვრებას მიმწარებდი. ყელში ამოვიდა! საკმარისია უნდა დავშორდეთ...-ყვირის  ელი, მანქანაში ჯდება  და სამსახურისკენ მიდის.
სკოლა დაასრულა,უნივერსიტეტში სწავლა  განაგრძო საბოლოოდ კი  მისგან გამოცდილი ექიმი დადგა. ის მაინც განაგრძობს სწავლას უნდა რომ უფრო მეტს მიაღწიოს.
მისი კაბინეტის წინ დგება და კითხულობს... გინეკოლოგი:პაკ ელი.  იღიმის და კარებს აღებს.
მთელიდღე გართულია თავისი სამუშაოთი და ბედნიერი წყვილების ცხერით ეს მასაც ახარებს.  საღამოს როცა შემცვლელ ექიმს ელოდებოდა რადგანაც დასასვენებლქდ წასულიყო სსასწრაფო პაციენტი შეიყვანეს და იძულებული გახდა თვითონ მიეხედა.
პალატაში სწრაფად შედის და პაციენს შესცქერის.
-რადაემართა?-კითხულობს და ახლოს მიდის თუმცა სახეზე არ უყურებს.
-არვიცი,1 ოთახში არ გვძინავს. უბრალოდ მისი ოთახიდან ხმაურის ხმა გავიგე და როცა  მასთან შევედი ასეთ მდგომარეობაში დამხვდა.-სახეზე  ხელს ისვამ  ბიჭი.
-კარგით  დაგვტოვეთ -ამბობს ის და ახლა პაციენტს შეჰყურებს და ადგილზე იყინება... უყურებს გათიშულ, ფერ დაკარგულ  ჟღალთმიან გოგონას.-მინაა-ბუტბუტებს და კიდევუფრო იბნევა.

***
გოგონა ჩაფიქრებული დაჰყურებს მინას ანკეტას.  ამდენი ფიქრისგან უკვე  თავი სტკივა. ცდილობს გონს მოვიდეს.
-ელი იქნებ დაგესვენა?    2 საათში შენი სმმენაა შენკი სახლშიც არ წასულხარ.   მგონი ჯობია გამოიძინო-ეუბნება  მისი კოლეგა.
-ვერ ვმშვიდდები. ისს  თავისუფალიიყო. არასდროს არ ნერვიულობდა. სულიცინოდა ისეთირამოხდა რომ მუცლის მოშლა ემუქრება...
-ყველა ოჯახშია პრობლემები-ხვნეშის  ბიჭი.
***
ელის მშვიდად სძინავს სავადმყოფოს   1-1 ოთახში .ცოტახანში კი მასთან  ექთანი შედის და აღვიძებს.
-ექიმო თქვენი სმენა დაიწყო  - ამბობს გოოგონა და გარეტ გადის.
ელიც  რამდენიმე წუთში დგება და თავს იწესრიგებს კაბინეტისკენ მიდის და კარებს ბრთხიალად აღებს და შიგნით შედის.
-ჰეი ელი . წარმატებულ დღეს გისურვებ-უყურებს ახალგაზრდა მამაკაცი ღიმილით  ხელს მხარზე უთათუნებს და გარეტ გადის.
რამდენიმე საათმა ჩვეულებრივად ჩაიარა სანამ    კაბინეტში ექთანი არ შემოვარდაა გიჟივით .
-წუხელ მიღებული პაციენტია ცუდად-ამბობს და  უცდის ელის რომელიც გიჟივით წამოხდა  სავარძლიდან.


****

ვიცი სისულელეა... ვეცდები გამოვასწორო მომდევნო თავში უბრალოდ ახლა ისე უხასიათოდ ვარ      წერაც არ მინდა  მაგრამ თან მინდა🙂✌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'იქნები ჩემი დედიკო?'Where stories live. Discover now