-ხვალ შაბათია დარჩი დღეეს-ეჩურჩულება ჟღალთმიანი.
-არა პრობლემები მექნება მერე...-წუწუნებს ელი.
-კარგი რა...-ხვნეშის მინა და სააბაზანოში შედის. მარტოდ დარჩენილი გოგონა მობილურს იმარჯვებს და მშობლებთან რეკავს...
30წუთის შემდეგ მინა სააბაზანოდან გამოდის დაა მის საწოლზე ჩაძინებულ ელის აკვირდება . თმებს ოდნავ იმშრალებს და გოგონას გვერდით თავსდება. ხელს წელზე ხვევს და თვითონქც დაძინებას სცდილობს იმისდა მიუხედავად რომ საღამოს 7 საათია.
-იქნები ჩემი დედიკო?- ესმის ელის ჩურჩული.
-რაა?-იბნევა ჟღალთმიანი და გოგონას ოდნავ შორდება.-შენ არ გეძინა?
-შენს გამოსვლამდე კი მეძინა.-ამბობს კვლავ ელი.
-რამითხარი?
-აღარ გავიმეორებ...-წარბს წევს ელი.
-მაგრამ შენ ხომ გოგონები არ მოგწონს?-იბნევა ჟღალთმიანი.
-რაღაც ახალის გამოცდის შანსი არუნდა გავუშვათ ხელიდან-იღიმის ელი.-მეორედ და საბოლოოდ გეკითხები... იქნები ჩემი დედიკო?
-ჟღალთმიანი იბნევა.არიცის რა უპასუხოს ეს 5 თველა კი მას ეს სურდა თუმცა ახლა უცნაური შეგრძნება არ ასვენებს... მართლა უნდა ეს ელის?
-ახლა დაიძინე-შუბლზე კოცნის ჩოლკებიან გოგონას,შემდეგ ცხვირზე ბოლოს კი ტუჩის კუთხეში.ელი თავს უქნევს და კვლავ თვალებს ხუჭავს.
დილით გოგონებს ერთმანეთზე გადახლართულებს ეღვიძებათ. ელი თვალებს არ ახელს. უბრალოდ მინას ელოდება.
-უპეებსბ მასე ძლიერად არაჭერ ხოლნე ძილისას ერთმანეთს. შეკრთი გაღვიძებისას, მარჯვენა ფეხის ცერა თითს ათამაშებ დქ სუნთქვას იკავებ ხოლმე.-აყრის ერთმანეთს მინა.
-ვაუ რა ნიჭიერი ხარ!-ეუბნება ელი.
-ნიჭიერი არა ...კარგი შეყვარებული ვარ.-ეშმაკური ღიმილით ამათებს ჟღალთმიანი.
-ანუ?
-ანუ ის რომ შენ შემოთავაზებას ვთანხმდები...ვიქნები შენი დედიკო-ამბობს მინა და ელის აკვირდება თვებში.გოგონებს ეღიმებათ, უბრალოდერთნეთს შეჰყურებენ. ბოლოს ელი იჩენს პირველიბას დს მინსს კოცნის...ყველაფერი ჩვეულებრივ მიდიოდა 2 კვირა სანამ ყველა მოსწავლის კარსდაზე არ აღმოჩნდა ფოტო სადაც გამმოსაცვლელ ოთახში მინა ელის კოცნის.
***
-დირექტორო...-ცდილიბს საუბარში ჩსერთოს მინა რადგწნწც მომტირალი ელი ვეღარაფერს პასუხობს.
-მინა ეს საქციელი... ეს საქვიელი ჩვენს სკოლას კლიენტებს დააკარგვინებს... ეს ჩვენს რეპუტაციას დაანგრევს...მორჩა ელი სკოლიდან უნდა გაგრიცხოთ... სხვა გზა არაა...-მისწინ მჯდომი გოგონები იბნევიან.
-არა ის უდანაშალოა ჩემი ბრალია... მე ვაკოცე ძალით...-ოთახში 2ვეს მშობლები შემოდის ელის მშობლები გაცოფებულრბი არიან....გოგონას თვალებში შეჰყურებენ შემდეგ კი სილას აწნიან...ღამის 4საათზე განწირულად დაწერილი თავი😂😂😂
გამიხარდება თუ დაავოუთებთ❣
YOU ARE READING
'იქნები ჩემი დედიკო?'
Romanceგაბრთხხილება:ბევრი შეცდომაა დაშვებული წერისას რომლის შესწორების დროც არ მაქვს. მაპატიეთ კითხვისას მეც მაღიზიანებენ შეცდმომები მაგრამ იძულებული ვარ ავიტანო😩😩❤