Genç kızın uyandığında yanında telaşlı bir şekilde Umut duruyordu.
"AÇTI! GÖZLERİNİ AÇTI!" öyle bir bağırmıştı ki kız sağır olduğunu sandı.
"Neredeyim ve ne oldu bana?" nerede olduğunu biliyordu. Hastanede. Ama ne olduğunu da çok iyi hatırlıyordu. Hapishanedeki 'eski sevgilisi' çıkmıştı ve muhtemelen onu arıyordu.
"Hastanedesin. Ne olduğunu boşver" demek ki Umut da biliyordu. Özgü söylemişti büyük ihtimalle.
"Şimdi uyu güzelim. Dinlenmen lazım.
'Güzelin miyim gerçekten?"
'Sus gerizekalı sus'
"Tamam" diyip gözlerini kapamıştı genç kız. Ve anında uykuya dalmıştı.
▪▪▪▪
Uyandığında hastane koridorundan bağrışlar geliyordu.
İki seside hemen tanımıştı. Umut ve Emir.
"Lan bak Emir misin nesin s*ktir olup git şurdan"
"İçerdeki benim sevgilim lan. Asıl sen çek git"
"Lan bak seni-"
"Yeter" dedi bir ses. Bu ses Özgü'ye aitti.
"Şükür Allah'ım" dedi genç kız ama aklına takılan şeye engel olamıyordu.
'Ya Umut'a zarar verirse Emir?' ki az daha veriyordu. O sırada içeriye doktor girdi.
"Nasıl hissediyorsunuz hanımefendi?"
"Kalkıp gidecek kadar" dedi genç kız gülümseyerek.
Sonra doktor kızın ateşine baktı ve iyi olduğuna emin oldu.
"O zaman" dedi adam.
"Size söylemem gereken bir şey var" adamın yüzündeki endişe görülmüyor, resmen açık kitap gibi okunuyordu.
"Ne oldu?" genç kız paniklemişti.
"Anne ve babanız," dedi ve durdu. Uzun bir süre...
"Ne olmuş doktor bey?" dedi genç kız bağırarak. Onun bağırmasıyla içeri Umut, Özgü ve Emir girmişti.
"Araba çarpması sonucu hayata veda ettiler..."
Karanlık...
▪▪▪
Selam! Finale çok az kaldığını bildirmek istiyorum her yolculuğun bir sonu vardır.
Bu arada az önce HAYIRSIZYAZAR beni takip etmeye başladı aşırı mutluyum. Bunuda söylemek istedim❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm sorry ▪ Texting
Short Story-▪Texting, tamamlandı▪- +0567....: Hare, +0567....: Yapma bunu kendine. +0567....: Bak, ben sana Umut olmaya geldim...